RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

wel grappig dat het VF forum S H I T wel censureert maar K U T niet...😂 Maar het is wel een enorme **bleep** zooi ja momenteel met die iPhones

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

duurt lang voordat ze de levertijden pagina updaten haha

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Als je nog niets weet, kun je ook niet updaten...

Hopelijk snel wederom duidelijkheid. Wachten duurt zooooooo lang.😉

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Vorige week was de update van de levertijden om 13:00! Dus hopelijk vandaag iets sneller en met beter nieuws 🍀

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Geen idee hoe accuraat dit is… belsimpel:

IMG_4299.jpeg

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

IMG_8053.jpeg

enige afdeling die wel transparant is naar de klant toe. ben benieuwd als ik dit mag lezen zal ik mijn toestel binnen 3 dagen moeten hebben

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Damian1998  Ik wil niet negatief zijn maar zo lees ik die mail niet 🥹 je ontvangt dan een mail met het overzicht van je aanvraag..

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Is via KPN, maar op de KPN website staat wel levertijd van 4+ weken dus zal wel scam zijn

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Ik zie het nu inderdaad…. 😂

Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

De update van de levertijd is er ik ben er 2 weken op vooruit gegaan van 4-6 weken naar 3-4 weken PM 256 natural

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

IMG_2397.png

IMG_2398.png

  wachttijden voor de pro Max 

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Ze hebben ook ineens de pre-order dagen weer aangepast! Is nu tot en met 22 en vanaf 22

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Fluiter  Wat fijn!!! Ik elke week helaas 2 weken erbij 🥹

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Hmm, bij mij nog steeds 4-6 weken.😱

Nou we blijven nog ff hier op het forum.Gezellie

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Soofpieterse21  ja ik zag het vanaf 22 sept! Echter scheelt dat bij mij telefoon niks met als je later besteld hebt 😂 beide nu 4-6 weken…. Dat  word November 😫😫

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Ilsjaa  bizar 😞 hopelijk heb je hem alsnog sneller binnen! 🍀 snap ook niet waarom die info telkens moet veranderen.

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

voor mij is er niet veel veranderd gelukkig, nog steeds 1 tot 2 weken levertijd.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Grote vraag is... Geldt het vanaf besteldatum of vanaf vandaag... Als het ineens vanaf vandaag is dan zijn we er allemaal op achteruit gegaan...

@Cecilia  kun jij dit verduidelijken voor ons?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Dit is wat Cecilia op andere post antwoord:

Ik snap dat het voelt alsof je keer op keer teleurgesteld wordt. Je kijkt er toch gewoon naar uit om je nieuwe toestel in ontvangst te nemen. Laat ik maar direct met de deur in huis vallen dat ik je geen concreet antwoord kan geven op wat nu de leverdatum exact zal zijn. Ik zie dat je hebt gekozen voor een Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium en volgens onze levertijden pagina zou de levering binnen 3 tot 4 weken moeten plaatsvinden. Verder zal je elke 2 weken vanuit ons een SMS ontvangen met een update over de levering. Veranderd er in de tussentijd iets in de status van de levering? Ook dan krijg je een SMS om je te informeren.

Het wordt gewoon wachten, wachten en nog eens wachten... En hier lekker met elkaar klagen dat het allemaal zo lang duurt.😂

Ik ook hoor.🤔

Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Maar ze zegt dan niet of het vanaf bestel datum is maar dat is natuurlijk wel het meest logisch 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic