RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3599Reacties
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

meer mensen deze niet fijne sms ontvangen, of ben ik de enige haha.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Niks... Zou het dan toch deze week gebeuren dat ik mijn iPhone krijg?😱

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

ik hoop het zo voor je! mijn hoop is iedergeval weer weg voor deze week 😂

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

 OMG OMG KRIJG NET EEN EMAIL MORGEN MAG IK DE IPHONE 15 PRO MAX 512GB ontvangen

IMG_8030.png

IMG_8031.png

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Gefeliciteerd!

 

Wij wachten geduldig op onze mail😁

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Ik ga zo hard voor jullie duimen dat mijn duimen ervan kapot gaan

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Damian1998wat gaaf zeg! Ga ervan genieten 💪

Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes

Nou man dat is toch super!!! En totaal onverwacht. Heel veel plezier alvast. 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

heel onverwachts moet ik je vertellen omdat ik daarvoor nog een sms kreeg dat het toestel niet op voorraad was. kan je ook wel weer nagaan hoe slordig de communicatie is bij vodafone, maar goed ik ben blij

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Wacht eerst nou maar tot het toestel er daadwerkelijk is morgen😜 we hebben het wel over Vodafone en Dynalogic hier... Dynalogic is ook geen hele betrouwbare partij eerlijk gezegd🤦‍♂️

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

oh god haha, dat geeft mij niet veel hoop 😄

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Persoonlijk heb ik geen enkele goede ervaring met die gasten...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Zowel met leveringen als reparaties

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

oh god haha. ze beweren nu al dat ik een eenmalige betaling aan de deur moet doen terwijl ik mijn abonnement verlengd heb, dus dat gaat alweer lekker...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Grote kans dat het apparaat stuk is aan de deur lees allerlei verhalen dat Dynalogic wel aan de deur verschijnt maar dat dan het apparaat kapot is en ze de boel weer meenemen.... Als ze al komen opdagen want als je dacht dat PostNL slecht was... als

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

ik heb de bestelling weer geannuleerd en ik ga nu 2 keer nadenken of ik uberhaupt nog wel klant bij vodafone wil zijn... mij is namelijk verteld bij een verlenging hoef je niet het bedrag in 1x te betalen, wat blijkt ik mag morgen opeens het bedrag in 1x neerleggen, nu is dat geen probleem maar het feit dat dit niet goed gecommuniceerd wordt aan de telefoon of uberhaupt ergens stoort mij enorm... heb namelijk gewoon bewijs dat het per factuur ging. Ik ben op dit moment niet bepaald blij met heel de gang van zaken die gedaan worden bij vodafone

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Het is ook vreemd want normaal bij een online bestelling is dat wel zo... Bij mij staat het überhaupt zelfs op de bevestiging

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

klopt! ik heb nogmaals gekeken en er staat automatisch incasso dus ik probeer het nog 1x en anders is het naar een andere provider

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

gek genoeg is het nu ook geen back order maar staat er direct “aanvraag ontvangen “

Fluiter

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Krijg je hem nu nog steeds morgen dan?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic