Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
Hi iedereen!
Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.
Onze excuses voor het ongemak!
meer mensen deze niet fijne sms ontvangen, of ben ik de enige haha.
Niks... Zou het dan toch deze week gebeuren dat ik mijn iPhone krijg?😱
ik hoop het zo voor je! mijn hoop is iedergeval weer weg voor deze week 😂
OMG OMG KRIJG NET EEN EMAIL MORGEN MAG IK DE IPHONE 15 PRO MAX 512GB ontvangen
Gefeliciteerd!
Wij wachten geduldig op onze mail😁
Ik ga zo hard voor jullie duimen dat mijn duimen ervan kapot gaan
@Damian1998wat gaaf zeg! Ga ervan genieten 💪
Nou man dat is toch super!!! En totaal onverwacht. Heel veel plezier alvast.
heel onverwachts moet ik je vertellen omdat ik daarvoor nog een sms kreeg dat het toestel niet op voorraad was. kan je ook wel weer nagaan hoe slordig de communicatie is bij vodafone, maar goed ik ben blij
Wacht eerst nou maar tot het toestel er daadwerkelijk is morgen😜 we hebben het wel over Vodafone en Dynalogic hier... Dynalogic is ook geen hele betrouwbare partij eerlijk gezegd🤦♂️
oh god haha, dat geeft mij niet veel hoop 😄
Persoonlijk heb ik geen enkele goede ervaring met die gasten...
Zowel met leveringen als reparaties
oh god haha. ze beweren nu al dat ik een eenmalige betaling aan de deur moet doen terwijl ik mijn abonnement verlengd heb, dus dat gaat alweer lekker...
Grote kans dat het apparaat stuk is aan de deur lees allerlei verhalen dat Dynalogic wel aan de deur verschijnt maar dat dan het apparaat kapot is en ze de boel weer meenemen.... Als ze al komen opdagen want als je dacht dat PostNL slecht was... als
ik heb de bestelling weer geannuleerd en ik ga nu 2 keer nadenken of ik uberhaupt nog wel klant bij vodafone wil zijn... mij is namelijk verteld bij een verlenging hoef je niet het bedrag in 1x te betalen, wat blijkt ik mag morgen opeens het bedrag in 1x neerleggen, nu is dat geen probleem maar het feit dat dit niet goed gecommuniceerd wordt aan de telefoon of uberhaupt ergens stoort mij enorm... heb namelijk gewoon bewijs dat het per factuur ging. Ik ben op dit moment niet bepaald blij met heel de gang van zaken die gedaan worden bij vodafone
Het is ook vreemd want normaal bij een online bestelling is dat wel zo... Bij mij staat het überhaupt zelfs op de bevestiging
klopt! ik heb nogmaals gekeken en er staat automatisch incasso dus ik probeer het nog 1x en anders is het naar een andere provider
gek genoeg is het nu ook geen back order maar staat er direct “aanvraag ontvangen “
Krijg je hem nu nog steeds morgen dan?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.