Ik ben het met de meeste punten van je eens! Ik heb zelf ook een contract lopen bij vodafone.
Maar het punt van jou "Vodafone geeft geen vergoeding" heeft bepaalde redenen. Dat is
omdat blackberry Diensten (waar jij €7,50 per maand voor betaald als het niet meer is) via
de server van Blackberry zelf loopt. Elke ping & whatsapp & hyves & email noem maar op
gaat allemaal via Blackberry server zelf. Deze is uitgevallen en de Back-Up is niet gestart
daardoor heeft het 3 dagen er uit gelegen.
Waarom kan vodafone dit dan niet vergoeden? Als je een Blackberry + Abonnement aanschaft betaal je vodafone voor de belminuten & sms.
Stel voor dat jou abonnement €28,00 is gaat er - €7,50 voor blackberry Diensten af. Je betaald dus inpricipe
maar €20,50 aan Vodafone zelf. Wat de meeste niet weten is dat je een Licentieovereenkomst
hebt getekent bij RIM (Research In Motion - Blackberry fabrikant). RIM is verantwoordelijk
dat wij kunnen pingen en dergelijke. Ik snap dat het vervelend is want heb er zelf ook veel
last van gehad, maar als RIM niet verantwoordelijk was voor de wereldwijde storing hadden
zij ook geen vergoeding gegeven aan hun klanten!