Hoi
MRV Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik begrijp je zorgen en dat is niet de bedoeling en daarom moet Vodafone wel een beetje open zijn met zijn verhaal en hoe ze je kunnen helpen om dit op te lossen. Zoals je zegt, je hebt overal al informatie gedrukt over je nummer dus deze kan je niet kwijt. Maar geloof me, als Vodafone stopt met deze dienst dan ben je hem natuurlijk niet kwijt, je kan dan nog altijd zorgen dat het nummer overgezet kan worden naar een andere provider en/of andere dienst. Ik weet niet of je in het bezit bent van Ziggo, anders zou je kunnen proberen om het daar onder te brengen. Daarnaast kan je als ZZP'er ook eens kijken via internet naar VOIP gesprekken (zoals Fieber.nl). Daar kan je ook je nummer onderbrengen zodra Vodafone er mee stopt.
Het vervelende is dat elk bedrijf zomaar een dienst kan stoppen voor hun nieuwe klanten en hun oude klanten laten weten dat wanneer ze stoppen met hun abonnement ze deze dienst niet meer kunnen afnemen. Dat is bij elk bedrijf zo dus je kan er voor kiezen om altijd te blijven bij Vodafone en te zorgen dat je het niet kwijt raakt, maar soms moet je wel eens een abonnement wijzigen en dan heb je dus pech. Maar goed, dan zou je bovenstaande info ook kunnen gaan ondernemen. Lees net je laatste regel dat Vodafone Ziggo al heeft voorgedragen als optie. Dat kan je natuurlijk altijd proberen maar ik denk dat je bij sommige VOIP bedrijven (dus bellen via internet) veel beter uit bent en daar kan je dan ook een mobiel abonnement nemen en zelfs koppelen met een thuis toestel.
Het blijft hoe dan ook vervelend en als ZZP'er zit je daar allemaal niet op te wachten en heb je ook geen tijd om dit uit te zoeken. Maar voor je je nummer kwijt raakt is het wel slim om eens rond te kijken op internet en als dat de reden is om dan ook bij Vodafone weg te moeten, dan is het jammer voor Vodafone.
Wens je nog succes met zoeken, mocht je daar nog eens vragen over hebben, je kan me altijd een berichtje sturen.