Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 995Oplossingen
  • 1,325Discussies
  • 73.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

YOU simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een vraag over YOU prepaid.Ik heb momenteel een prepaid simkaart bij Vodafone.Als ik wil overstappen naar Vodafone YOU, moet ik dan een YOU simkaart hebben of kan dat ook met mijn oude p...

Green door Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Play service services Alleen-lezen Onopgelost

Mijn play store doet het niet meer. Dit is al de 2de keer in 2 maanden. Ik krijg de melding dat google play service niet is gedownload.Maar ik kan deze ook niet downloaden zonder de play store.Al mijn...

dewylara door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Sammsung s5 opslag vol Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung s5 en ik heb niet ontzettend veel apps maar met updaten van de apps is de opslag steeds vol. En dan moet ik dus dingen verwijderen . Ik kom nu op een punt dat ik alleen nog echt app...

Claudy1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aansluiten Vodafone zakelijk abonnement DRAMA Alleen-lezen Onopgelost

Op 07-02-2018 hebben wij 2 zakelijke abonnementen afgesloten bij vodafone sim-only. Beide zijn deze aangevraagd met nummerbehoud. Na problemen met Tele2 hebben wij toestemming gekregen voor beide geli...

Vapekings door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nokia. Alleen-lezen Onopgelost

Nu Nokia weer serieuzer mee begint te tellen, met goedkopere en duurdere toestellen, is het misschien een idee om die ook aan te bieden? Ik zou al heel blij zijn met Nokia 7 plus. Mij lijkt het zeker ...

franschw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone 7 plus Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iPhone in een netwerk en ik wil het openstellen voor alle netwerken in Egypte en ik weet niet hoe ik je kan bereikenHelp alstublieft

felimon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ringtones op samsung s9 zijn niet te veranderen. Alleen-lezen Onopgelost

sinds vandaag een samsung s9 in gebruik maar op het momennt dat ik mijn ringtones of andere tonen wil veranderen geet hij niks. alleen de geluiden van mijn alarm zijn te verandern. ik heb al van alles...

punterer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

06 nummer Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, Mijn vriendin had eerst een abonnement met nummer 06XXXXXXXX (NAAM). Alleen we kunnen in het contract nergens het huidige nummer zien, als ze belt is het op de 1 0f andere manier ook steed...

Visual Voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Wanneer gaan jullie Visual Voicemail voor iPhones aanbieden? KPN doet het sinds juli van dit jaar. Ik ben net overgestapt naar Vodafone en mis het nu al. Groet, Diederik.

Vraagjes over RED wat ik niet terug kan vinden in PDF Alleen-lezen Opgelost

Hallo iedereen, Sinds vandaag is mijn nieuwe RED abonnement ingegaan, maar ik had nog wel een paar vraagjes. 1. De eerste 3 maanden zijn 'onbeperkt' lijkt mij dat dit onbeperkt is tot zekere hoogte? Z...

Ziggo klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen van de klanten service van Ziggo/Vodafone: Ik ben in heel mijn leven nog niet zo slecht behandeld als vandaag door de klantenafdeling van Ziggo.De telefoon werd er zelfs opgesmeten door d...

kosten bij opstarten telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Ik bemerk dat als ik mijn telefoon opnieuw opstart dat dit kosten met zich brengtGaat om 0.14 € wat ik als een sms bericht krijgStart regelmatig mijn telefoon opnieuw, maar vraag me wel af waarom daar...

janske door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi op Samsung Galaxy a8 Alleen-lezen Onopgelost

De wifi op mijn Samsung Galaxy a8 valt steeds weg. Heb het ip adres al op statisch gezet en de verbindingen gereset maar het blijft wegvallen. Als ik dan de wifi uit en aan zet doet het het weer......

Mms openen op samsung galaxy s8 wil niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een mms bericht ontvangen vandaag, maar zodra ik het probeer te openen staat er dat het niet wil en dat ik het later opnieuw moet proberen. Daarna geprobeerd via vodafone zelf de mms online te ...

MyrtheSch door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Buitenland tarieven opvragen lukt al hele tijd niet. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafoners,Helaas is sinds een lange tijd in de vodafone app niet meer mogelijk op buitenland tarieven op te vragen van land specifiek. Nou op deze site gekomen: https://www.vodafone.nl/support/...

door Niet van toepassing

Fouten bij aanvragen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Geachte, Momenteel ben ik nog klant bij KPN. Echter kreeg ik een mail dat ik nu al kan overstappen naar Vodafone. Het toestel zal geleverd worden en het abonnement gaat in zodra mijn KPN contract aflo...

Whatsapp problemen Alleen-lezen Onopgelost

Heb internetdata bijgekocht (1 Gb € 7,50) tot het einde deze periode en sindsdien werkt Whatsapp niet meer via het internet. Via Wifi werkt het normaal Tijdelijk andere provider aan- en uitzetten en t...

66 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen motorola Alleen-lezen Onopgelost

Waarom heeft vodafone geen motorola telefoons? En een zeer beperkt aanbod van telefoons?

AnitraX door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht: vermissing/afhandeling van bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Hierbij wil ik klacht indienen over het afhandelen van bestelling (Hopend dat er nu wel geluisterd wordt). Om te beginnen zal ik het hele verhaal in het kort vertellen. Ik heb op 7-12-17 mijn telefoon...

Frahank door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen