Achillias1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel retour abonnement ontbinden

Hallo mensen,

 

Ik zou graag willen weten of het proces van retournering in deze wel goed gaat. Ik heb onlangs via de webshop een telefoon gekocht met abonnement, waar ik in mijn zichttermijn vanaf wil. Aangezien ik geen €8,- wil betalen om het aangetekend terug te sturen heb ik gisteren in de winkel (op aanraden van het Twitter account van Vodafone) het toestel weer ingeleverd. Alleen zit mij iets niet goed. Ik heb daar een toestel achterlaten met een behoorlijke waarde, en de formulier die ik van de medewerker aldaar meegekregen heb, staat onderaan in de afsluiting, dat het voor reparatie aan Dynafix wordt aangeboden. Nu hoeft dat niks te betekenen als het een standaard formulier is, maar toch vind ik het vreemd dat het er staat. De medewerker aldaar kon mij garanderen dat het toestel enkel ter retour wordt aangeboden. Maar zoals bij elke klantenservice spreken medewerkers elkaar tegen. De ene medewerker (telefonisch) geeft wat anders dan de andere. Ik hoop niet dat ik mijn rechtsbijstand verzekering hoef in te schakelen. Maar zou graag willen dat iemand van Vodafone het voor mij na kijkt.

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Archillias1,

Welkom op de Community van Vodafone.

Dynalogic (onderdeel van Dynafix) regelt het afleveren/ ophalen van toestellen bij de klant en bij ons.
Het terugsturen van het toestel gaat inderdaad via de winkel.
Mocht je vragen hebben over het retourneren dan mag je hiervoor bellen met 0800-0560.
Mijn collega's kunnen controleren of het toestel al terug bij ons is. 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Achillias1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 


Uiteraard vervelend dat je nu twijfels hebt of je toestel wel goed is teruggenomen door Vodafone. Om je rechtsbijstand in te schadelijk is vast en zeker niet nodig. Het beste wat je kan doen is terug gaan naar de winkel en vragen of het is goed gegaan. 

Je kan ook wachten tot maandag, dan zijn er hier weer medewerkers van Vodafone aanwezig. Als je nog even wil zeggen bij welke winkel je bent geweest, misschien dat de medewerkers hier voor je kan bellen met de winkel. Hoe dan ook, wij klanten onder elkaar kunnen je niet helpen. Zelf verwacht ik ook wel dat het goed zit, maar iemand van Vodafone kan je hiermee helpen (hoop ik) 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Archillias1,

Welkom op de Community van Vodafone.

Dynalogic (onderdeel van Dynafix) regelt het afleveren/ ophalen van toestellen bij de klant en bij ons.
Het terugsturen van het toestel gaat inderdaad via de winkel.
Mocht je vragen hebben over het retourneren dan mag je hiervoor bellen met 0800-0560.
Mijn collega's kunnen controleren of het toestel al terug bij ons is. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic