Momenteel is mijn ziggo account nog gekoppeld aan een vodafone account die niet meer gebruikt wordt (abbonement is overgenomen, nieuw klantennummer). Hierdoor moet ik continue met de oude gegevens inloggen op ziggo wat niet wenselijk is.
Wanneer ik mijn eigen vodafone account probeer toe te voegen krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is omdat het oude account al is toevoegd.
Ik heb een aanvraag gedaan om het oude vodafone account te verwijderen maar is tot heden nog niet gebeurd.
Is het mogelijk alle vodafone accounts aan mijn ziggo account te ontkoppelen zodat ik zelf weer de het ziggo account kan koppelen aan mijn huidige vodafone account?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb je bericht gelezen en ook gelijk een reactie terug gestuurd @Verstappen 1987.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Hoi @Verstappen1987
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen.
Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Hij kan je verder helpen met het loskoppelen van je gegevens.
Dank, Ik heb Steven VF een bericht gestuurd en zal in afwachting blijven voor de oplossing hiervan.
Ik heb je bericht gelezen en ook gelijk een reactie terug gestuurd @Verstappen 1987.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.