ik heb mijn zakelijke toestel Samsung Galaxy twee keer moeten betalen, maar een keer ontvangen. Hoe kan de factuur worden gecorrigeerd.
Groeten Herman
Opgelost! Ga naar oplossing.
Apart dat wij 2x afschrijven met 2 verschillende namen.
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat de bovenste betaling klopt. Deze is ook verrekend met de factuur.
De eerste is een automatische incasso maar die is mislukt zo ver ik in de gegevens kan zien. Dit was rond 30-07
Ik heb in het systeem op de betaling gezocht maar ook hier kom ik de betaling maar 1x tegen @Hermanpoos
Ik raad je aan om hierover te bellen met 1201. Dit is omdat ik alleen kan zien wat ik hierboven al uitleg aan je.
Hoi @Hermanpoos
Welkom op de Vodafone Community!
Dat klinkt niet goed en is ook zeker niet de bedoeling! Je geeft aan dat je 2x het toestel hebt betaald. Heb je hier aparte facturen voor gehad? Kun je mij iets meer duidelijkheid hierover geven?
Kun je ook de gegevens in je profiel aanvullen?
Apart dat wij 2x afschrijven met 2 verschillende namen.
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat de bovenste betaling klopt. Deze is ook verrekend met de factuur.
De eerste is een automatische incasso maar die is mislukt zo ver ik in de gegevens kan zien. Dit was rond 30-07
Ik heb in het systeem op de betaling gezocht maar ook hier kom ik de betaling maar 1x tegen @Hermanpoos
Ik raad je aan om hierover te bellen met 1201. Dit is omdat ik alleen kan zien wat ik hierboven al uitleg aan je.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.