Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Klantenservice beperkt bereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is de klantenservice helaas beperkt bereikbaar in verband met een storing aan onze systemen. Hierdoor is het niet mogelijk om gebruik te maken van de My Vodafone app Er wordt hard gewerk...

Louis door Oud Community Moderator

nieuw toestel ontvangen Alleen-lezen Opgelost

ik heb mijn contract verlengt met een nieuw toestel maar op het contract staat dat mijn toestel op mijn ouwe adres word bezorgd maar in de my Vodafone ap staat wel mijn goede adres dus waar word nu mi...

zakelijk nummer Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Momenteel heb ik een Red Super (geloof ik) abbonement, gecombineerd met ziggo. Alles is prima en ik ben gewoon tevreden. Echter gebruik ik dit nummer nu privé en zakelijk en daar wil ik van af....

e-sim activeren Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Jullie digitale systeem op 0800-1258 heeft een klein probleem. Ik heb een telefoonnummer met meerdere enen (cijfer 1 dus) en een simkaart met hetzelfde geval, die heeft zelfs drie maal...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen