Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

17Gb verbruikt in 2 a 3 dagen Alleen-lezen Opgelost

Mijn telefoon had maandag plots geen internet meer.Na even zoeken blijk ik smsberichten te hebben gekregen van vodafone. (Ik gebruik nooit deze app , alles gaat tegenwoordig via email.) Hierin stond d...

R1979 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

slecht ontvangst in amsterdam Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar maanden ben ik overgestapt van tele2 naar Vodafone, want mijn vrouw zat er al met de kids dus makkelijk allemaal bij elkaar met red together. Ik woon in Amstelveen en werk in Amsterdam ...

Riccardo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

profiel verwijderen Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik mijn forum profiel verwijderen?

door Niet van toepassing

Klacht Alleen-lezen Onopgelost

Graag wil ik een serieuze klacht bij jullie uiten. Op 7 oktober, een maand geleden heb ik getracht online mijn abonnement te verlengen met een Friends en Family code. Nadat ik hier geen bevestiging va...

Sophie123 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bundels combineren Alleen-lezen Opgelost

Halo.ik gebruik een pepaid tbv hotspotIk wil bv een bundel voor 1 week imstellenEchter op 1 dag gebruik wat meer data ik neem dan een extra bundel van 10GMijn vraag kan dat

Wim v k door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

donatie Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan ik nog steeds niet doneren ik zou een antwoord krijgen maar niks hoor wacht al meer dan een week maar nog steeds geen antwoord

Wdh door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

mobiele data abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn mobiele  data werkt niet , meer mensen problemen hiermee???

Carlaherm door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

extra gb gekocht Alleen-lezen Opgelost

Als ik 30 euro betaal voor 15 extra gb dan koop ik dat en dan vind ik niet dat ze dit einde vd maand zomaar kunnen intrekken. Ik koop extra gb dus dat is van mij en hoort niet bij het abonnement . Het...

Bmtl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Levering bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Op donderdag 31 Oktober mijn contract verlengt bij Vodafone met een nieuw toestel. Keurig netjes een paar uur later mail met een contract,en een mail dat de bestelling klaar is voor verzending en binn...

marcelvst door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

4G+ (LTE Advanced) bandcombinaties Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vraag over Carrier Aggregation bij 4G+ (LTE Advanced). Welke LTE bandcombinaties ondersteund het Nederlands Vodafone netwerk? Welke band is de reference layer van waaruit CA combinaties wor...

Overzetten abbonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik probeer sinds juli een zakelijk abbonnement over te zetten naar een privé account. Ik heb al 2 maal alle gegevens digitaal ingevuld en geüpload. Ik heb het toestel ook al afbetaald. ...

Geen melding gemiste oproep S8 Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg op mijn Samsung S8 geen melding wanneer ik ben gebeld. Weet iemand hoe ik dit weer aan kan zetten?

Jagerjr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

fraude Tunesië Alleen-lezen Onopgelost

Neem deze nummers niet op. En hopelijk wil iemand van Vodafone deze telefoonnummer even mee nemen voor het fraude systeem. +21650215419+21650260412

ik wil geen enkele nieuwsbrief ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Graag zou ik per direct afmelden van die vervelende nieuwsbrief waar ik totaal niks aan heb, erg irritant! Alvast bedankt voor de medewerking (die ik zeker verwacht)!G.J. Jansen

Even een test-topic op de telefoon. Alleen-lezen Onopgelost

Even een test om andere topic niet te bevuilen. @Friesian met spatie. 

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 57 Likes

website wel via wifi maar niet via 4G Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een website http://www.grasduijnen.tk die draait op mijn raspberry met nginx als webserver. Deze site is via wifi altijd bereikbaar, zowel op mijn telefoon (Android) als op mijn laptop (Windows...

Hansnoor door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bestellimg geanuleerd Alleen-lezen Opgelost

.

Zeinab door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

factuur Alleen-lezen Opgelost

Ben nieuwe klant heb de factuur gekregen niks mis mee. Echter wordt er nog een bedrag afgeschreven waar ik geen factuur heb ontvangen.. hoe zit dat.?

Ger2019 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waar gaat het fout ? Alleen-lezen Opgelost

Op 16-10-2019 overgestapt van Tele2 naar Vodafone met nummerbehoud. Op 21-10-2019 case (*** - moderator edit) aangemaakt i.v.m. niet gebeld kunnen worden. Op 29-10-2019 Case gesloten, probleem opgelos...

JoRaLe72 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen