jeltooo

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Time-out korting vervallen

Beste,

Na een paar maanden verblijf in het buitenland heb ik gebruik gemaakt van Vodafone Time-out een mogelijkheid voor klanten om onnodige abbonementskosten tegen te gaan. (de klant kan toch geen gebruik maken van internet in het buitenland)

In de winkel is mij verteld dat naast onderstaande verder niets zal gebeuren:
- x bedrag voor de aanvraag;
- einddatum van abbonement schuift op;

Dus uiteindelijk betaal ik een bedrag voor de aanvraag en mijn contractsduur blijft evenlang. (WIN/ voor mij en vodafone)

Nu staat in de voorwaarden dat alle kortingen ook vervallen, waaronder dus ook mijn korting op mijn abbonement. Dit betekent dat ik gedurende 20 maanden lang 30 euro extra moet betalen!!!

dit zijn in totaal 600 euro!! terwijl een time out toch wel aardig in het daglicht wordt gebracht om kosten te besparen?? Hoe kan dit? Wie heeft deze regel verzonnen? en kunnen jullie niets betekenen voor een vaste klant?
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey jeltooo

Het klopt inderdaad dat alle kortingen vervallen en dat de maanden dat je een time out hebt ook bij het contractsduur erbij op worden geteld. Dit staat duidelijk in de voorwaarden. Als de winkel iets anders met jou afspreekt raad ik je aan om de desbetreffende persoon die jou geholpen heeft hierover aan te spreken om samen naar een oplossing te zoeken. Is deze persoon niet aanwezig raad ik je aan om het in ieder geval wel kenbaar te maken in de winkel aangezien er onjuiste informatie is gegeven en samen met hun op zoek te gaan naar een oplossing. Lukt dat niet kun je daarna het feedback formulier invullen.
Vanuit hier kunnen we er verder niks in betekenen omdat wij niet vanuit hier in de systemen kunnen (hoe graag we dit soms wel willen om een klant te kunnen helpen) ivm privacy gevoelige gegevens.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic