Sant91

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

simkaart activeren lukt niet

Ik heb miin abonnement verlengd en een nieuwe simkaart gekregen. Deze heb ik nu in het nieuwe toestel, alleen krijg ik geen netwerk. Als ik de simkaart wil activeren via vodafone krijg ik een foutmelding. Wat nu? Mijn oude simkaart maar weer gebruiken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Allereerst welkom op het forum. Indien je oude simkaart past kun je deze gewoon gebruiken. Mocht je de nieuwe willen activeren raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen de simkaart ook voor je activeren. Zorg er wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt.


Tevens een kleine mijlpaal bereikt aangezien dit mijn 2500ste bericht hier op het forum is. #Yeah

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Allereerst welkom op het forum. Indien je oude simkaart past kun je deze gewoon gebruiken. Mocht je de nieuwe willen activeren raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen de simkaart ook voor je activeren. Zorg er wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt.


Tevens een kleine mijlpaal bereikt aangezien dit mijn 2500ste bericht hier op het forum is. #Yeah
Sant91
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste steven-

Dan ga ik mijn oude simkaart er in doen. Bedankt voor je snelle reactie. Voor mijn eerste bericht, heb jij je 2500ste. Gefeliciteerd!

Anonymous
Niet van toepassing
Alvast heel veel plezier met je nieuw telefoon!!!!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic