Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,320Oplossingen
  • 1,791Discussies
  • 84.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Hou jij ook zo van Appel? #PowerToTheiPhoneLovers Alleen-lezen Onopgelost

Ben jij in voor een leuke actie en wil je kans maken op een iTunes cadeaubon van € 20? Scoor de meeste retweets op Twitter en win! Zie voor meer info: Als je uitgenodigd bent naar aanleiding van de pr...

Kyra door Oud Community Moderator

Simlock ontgrendelen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb po 3x verkeerde simcode ingetikt op mijn I-pad (met dualsim van Vodafone). Ik wil dit met pukcode herstellen, maar als ik naar instellingen/mobiele data/simpincode ga, kan ik er niet bij (hij i...

facturen Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, Ik heb een abonnement lopen met onbeperkt bellen en smsen, en 2 mb internet! Maar ik zit maandelijks buiten mijn bundel!! Ik snap niet hoe dit kan, ik heb elke maand ruim data verbruik...

Sony Xperia Z3 Drama Alleen-lezen Onopgelost

Even mijn verhaal,Aantal maanden geleden de sony Xperia Z3 aangeschaft met een red super abonement van Vodafone.Toestel word normaal gebruikt ben er nogal zuinig op en heb voor de extra bescherming er...

storing Alleen-lezen Onopgelost

hallo,we hebben 4 mobiele telefoonaansluitingen al de hele dag kunnen we niet gebeld worden of bellen. Dit is uitermate vervelend ivm noodgevallen. Er wordt ook aangegeven dat er in mijn regio geen st...

Nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

ik heb op 24-9 een nieuw abonnement afgesloten. Volgens de verkoper in de winkel zou dit direct ingaan.Echter is er nu nog steeds niets gewijzigd. In de MyVodafone app staat nog steeds het oude abonne...

Vodafone prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen. Ik heb tot 10 euro opgewaardeerd in prepaid.Nog geen 5 seconden later had ik 9.15Zonder reden ik had geen 3G aanstaan. Nu wil ik weten hoe waarom en graag mijn euro terug.Als ik geforceer...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen