souria2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service in Belgie

Vanmiddag heb ik gebeld met Vodafone omdat ik naar Belgie zou rijden. Vorig jaar had ik hier geen bereik. Ik dacht ik ga controleren of het aan mijn instellingen zou liggen, dit hoefde niet nagekeken te worden :-(.
Volgens de medewerkster aan de telefoon moest ik handmatig de provider op mobistar zetten, want zij woonde ook over de grens in Belgie en dat zou het zeker doen, nu zit ik hier en heb alweer geen service!!!

Dit is zeer vervelend, omdat ik gewoon bereikbaar moet zijn voor familie in Nederland en ik betaal 65 euro per maand en verwacht dat ik gewoon bereik heb in het buitenland.

Ik zou graag willen dat iemand mijn instellingen controleert en dit aan kan zetten voor mij.


5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey souria2

De instellingen van je telefoon kun je controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web/
Als het abonnement zakelijk is zou je ook eens de office.vodafone.nl kunnen proberen in plaats van de live.vodafone.com
Let erop dat natuurlijk wel de mobiele gegevens aan moeten staan en data roaming. Bij de iphone moet de knop eu internet uit gezet zijn.
Daarna kun je inderdaad handmatig van netwerk gaan switchen.
De klantenservice kan zien hoe de simkaart zich aanmeldt en of er een blokkade etc op staat.
souria2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit heb ik zelf allemaal al gedaan, werkt voor geen meter!!!
souria2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nu krijg ik geen reactie ????
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
souria2

Vodafone heeft geen invloed op providers in het buitenland en hun netwerk..
Heb je de telefoon ook al een keer opnieuw aangezet?

Bereik in het buitenland
Een tip om zo goed mogelijk bereik te hebben is dan ook: ervaar je problemen met het netwerk van een bepaalde buitenlandse provider, selecteer dan een ander netwerk. De ene provider kan op een bepaalde locatie beter bereik bieden de andere
http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-in-en-naar-het-buitenland/Advies-voor-bellen-sms-en-en-internette...

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic