Opgelost! Ga naar oplossing.
vrofi schreef:Bedankt voor je mededeling! De leveringen van Apple aan Vodafone lijken dan toch verbeterd te zijn gezien de melding 'mogelijk langere levertijd'.
Yay! Bij Vodafone Friends & Family kan weer worden besteld! Net eindelijk weer (opnieuw) mijn bestelling kunnen plaatsen!
vrofi schreef:Ik blijf hoopvol door het woordje 'mogelijk'. Succes met wachten!
Inderdaad, lijkt toch wat schot in te komen, al is de verkoop op de gewone online Vodafone store nog niet weer begonnen.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren 😉 Toen ik op 27sept bestelde had ik 'm een week later al in huis! Zal nu wel wat langer gaan duren ben ik bang 😉
vrofi schreef:Misschien hebben ze de communicatie inhoudelijk verbeterd, maar technisch in ieder geval nog niet. Ik heb enkel een bevestiging van mijn bestelling met ordernummer ontvangen (2/11 besteld om 12:02). Het mailtje over de langere levertijd niet. Tevens is mijn order niet via de online orderstatus in te zien. Hij geeft aan dat het nummer ongeldig is...
Vanochtend om 11:50 besteld bij F&F, nu een mailtje met "Het gekozen product (Apple iPhone 5 16 GB zwart) heeft op dit moment een langere levertijd dan normaal.".
Vodafone heeft in elk geval de communicatie verbeterd, goed te merken! Langere levertijd maakt me niet uit, het werd vooraf netjes gecommuniceerd en nu nog een keer. Goed zo!
mr-de-uil schreef:F&F bestellingen zijn voor nieuwe klanten niet te traceren, althans, dat was bij mij de eerste keer ook het geval.vrofi schreef:Misschien hebben ze de communicatie inhoudelijk verbeterd, maar technisch in ieder geval nog niet. Ik heb enkel een bevestiging van mijn bestelling met ordernummer ontvangen (2/11 besteld om 12:02). Het mailtje over de langere levertijd niet. Tevens is mijn order niet via de online orderstatus in te zien. Hij geeft aan dat het nummer ongeldig is...
Vanochtend om 11:50 besteld bij F&F, nu een mailtje met "Het gekozen product (Apple iPhone 5 16 GB zwart) heeft op dit moment een langere levertijd dan normaal.".
Vodafone heeft in elk geval de communicatie verbeterd, goed te merken! Langere levertijd maakt me niet uit, het werd vooraf netjes gecommuniceerd en nu nog een keer. Goed zo!
vrofi schreef:
F&F bestellingen zijn voor nieuwe klanten niet te traceren, althans, dat was bij mij de eerste keer ook het geval.Oké, vandaar dat ik de orderstatus niet in kan zien. Het mailtje over nummerbehoud heb ik overigens ook niet ontvangen (van TM naar VF). Maar goed, ondanks dat ik de opvolgende mailtjes niet heb gehad vertrouw ik erop dat het toestel uiteindelijk wel binnenkomt.
Na het mailtje over de langere levertijd kreeg ik ook nog een mailtje over dat de bestelling een langere levertijd kent omdat ik nummerbehoud heb gekozen.
WebIndo schreef:*gooit een touw de put in*
Als men mij zoekt, dan zit ik weer in die diezelfde put waar ik de afgelopen tijd in zat en als je goed bij de put luistert........dan hoor je me de gehele dag continue de internetsite 'refreshen' om te kijken of die 64GB wit eindelijk te leveren is.
Groet,
een wanhopige iPhone 64Gb wit liefhebber.
WebIndo schreef:Bij deze heb ik dat even voor je gefixt, Bas zijn antwoord is nu als oplossing geaccepteerd!
Hoi Bas,
Ik zag je reactie en heb direct met vodafone gebeld.........en jawel, de iPhone 5 64GB white was beperkt leverbaar.
Zojuist me abbonement omgezet naar een 'Extreem 100' en over 5 dagen heb ik de iPhone in handen 😉
😄 Was dat ff schrikken, had al een strop in het touw gelegd 😄
Bedankt Bas
Groet
Menno
P.S. Wil graag 'Als oplossing accepteren' klikken, maar het is geen knop/link. Heb al wel de kudos gegeven 😉
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.