Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,734Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Ook mijn beltegoed verdween als sneeuw voor de zon Alleen-lezen Onopgelost

Op 22 december 2011 bij Dixons een Samsung Galaxy Gio prepais Vodofone aangeschaft.De verkoper heeft de simkaart geplaatst en de telefoon geactiveerd.Op 24 december heb ik me met mijn mobiele nummer g...

Blackberry Blox? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net een blackberry geckocht, en ook meteen een blox gekocht via de sms. Er is dus ook 12.50 euro afgeschreven van mijb btg, het probleem is dat het internet na 5uur er nog steeds niet is... Ik ...

Al 3 dagen geen netwerk Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik ben al jaren klant bij Vodafone en heb nog nooit klachten gehad. Nu echter wel. Al 3 dagen lang heb ik helemaal geen netwerk. Ik kan niet bellen of smsen en ook niet op internet. Dit is zeer...

Las Vegas Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen staat de plaats en tijd op mijn Wildfire S regelmatig op Las Vegas.Een paar uur later weer gewoon op mijn woonplaats.Ook op de HTC's van mijn vrouw en kinderen: Las Vegas!Op inter...

! in beeldscherm cha cha Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sins gisteren in het beeldscherm van de htc cha cha.een ! uitroepteken staan.links bovenin staat een blauw vakje met een zwarte ! er in.hoe krijg ik dit weg?????? vgr Marco

Blackberry internet blox!! Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik zit met een probleem. Ik wilde vandaag een internet blox voor blackberry aanschaffen. Ik heb een sms verzonden met 'blackberry aan' naar 4000. Ik krijg alleen een sms terug met de tekst: op je...

internet ping niks doet het Alleen-lezen Onopgelost

hallo .k heb sinds vanmiddag geen verbiding meer met internet en niks doe ping, twitter enso ook niet ,smorgens had k gwn verbinding en ik kon normaal pingen ,als ik op internet probeer te gaan zeggen...

Niet mogelijk om te smsen? Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, ik heb laatst een simlock vrije blackberry gekocht in een t-mobile winkel.Nou ik heb dus een blox geactiveerd enzo, werkte allemaal prima.Maar nu ik probeer ik te smsen, en dat lukt niet.er...

internet blox prepaid Alleen-lezen Onopgelost

weet iemand als je kan zien hoeveel mb je nog heb voor internet prepaid blox  Mod edit: bericht verplaatst

je simkaart staat geen verbinding met dit netwerk toe Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren heb ik een Vodafone / Sizz abonnement. De beloofde internetsnelheid bedraagt ruim 3 MBps.Omdat de opbouw van de internetpagina's zeer traag gaat heb ik "speedtest" geïnstalleerd en meer...

geen verbinding met 3G Alleen-lezen Onopgelost

Heb recentelijk een samsung tab. 10.1 3G 16G met 2 jarig mbb abonnement afgesloten .Kan echter geen verbinding maken met het internet. Volgens mij zijn de instellingen allemaal ok?????? Mod edit: beri...

geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vanmiddag staat er op mijn telefoon de melding: geen voorziening voor sim2. Ook staat er op de plaats van waar normaal bereik staat: SOS.Ik heb geprobeerd mijn telefoon uit te zetten en de simka...

blackberry abonnement stoppen Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een vraag,Wegens omstandigheden moet ik mijn abonnoment zelf gaan betalen.Een blackberry abonnement is me dus nu te duur geworden. nu wil ik deze stopzeggen alleen weet ik niet hoe. Ik heb nu e...

Data verbruik wanneer in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hoi!Ben nieuw op het forum (goed te zien dat veel providers dit nu doen, veel beter dan bellen!) en heb een vraag: heb een sizz abo met heel veel MB. Als ik nu in het buitenland surf (of Skype !!!) ga...

CES 2012 Alleen-lezen Onopgelost

Ik dacht dat hier nou onderhand wel een topic over zou zijn. Gadget geeks die we hier allemaal zijn. Maar schijnbaar moet er iemand de eerste zijn. De CES is weer aan de gang, de grootste Consumer Ele...

Apps2SD Alleen-lezen Onopgelost

Ola Droidfans, Misschien dat ik een open deur intrap, maar ik merk dat er genoeg mensen zijn die terecht klagen over een tekort aan geheugenruimte op hun toestel. Je kunt in dit geval Apps2sd download...

Oplaaddduur samsung galaxy Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort heb ik een samsung galaxy ace. Over het algemeen redelijk tevreden, maar het opladen duurt minimaal drie uren. Is dit normaal.Heeft iemand ook deze ervaring en zo ja, is er iets aan te doen...

Data verbruik Siri Iphone 4S Alleen-lezen Opgelost

Hi Apple users, Ik was gisteren wat aan het funsurfen toen ik struikelde over het volgende artikel. http://arstechnica.com/apple/news/2011/11/how-data-heavy-is-siri-on-an-iphone-4s-ars-investigates.ar...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen