J1982 schreef:
Goedemiddag,
Ik lees hier al een tijdje mee, maar dacht vandaag laat ik me maar eens aanmelden 🙂
Zoals de meeste hier ben ik ook geinteresseerd in de iPhone 5. Ik mag aankomend weekend mijn abonnement verlengen maar zoals het er nu naar uit ziet zal ik de iphone niet eerder hebben dan in december/januari 2013 -.- Opzicht doet mijn huidige iPhone(4) het nog wel, maar is die alleen trager door iOS 6. En ben ik mij ervan bewust dat het maar een telefoon is, wel een gave, nieuwe telefoon maar nog steeds een telefoon 😉
Maar nu was ik eigenlijk benieuwd hoe het zit met die 10GB bundel. Blijft deze actie voorlopig nog?
En klopt het dat ze in de winkel ook geen reserveringen meer aannemen? Ik dacht dat alleen de online en de telesales was stopgezet... Maar in de stad waar ik woon neemt de winkel ook geen reserveringen meer aan.
Alvast dank je wel voor het antwoord 🙂
Groetjes!
Ten eerste welkom op het forum! Leuk dat je je hebt aangemeld!
Met betrekking tot je vragen:
De 10GB actie blijft sowieso nog tot het einde van het jaar en loopt officieel tot 6 januari 2013.
Tot die tijd kun je je abonnement dus nog verlengen met 10GB als je een Bel/SMS/Web altijd of extreem pakt, of een andere variant, zoals bijvorbeeld iphone altijd of extreem.
Het kan goed zijn dat de winkel geen reserveringen meer aanneemt, dat wil niet zeggen dat zij zijn gestopt met verkopen, zoals wel tijdelijk het geval is bij online en telesaes. Maar als een winkel 200 reserveringen heeft en voorlopig geen levering denkt te krijgen, dan heeft het weinig nut om nog reserveringen aan te nemen en dan is aan hun de keuze om dit wel of niet meer te doen.
Daarom zullen ze bij jou in de stad dus denkelijk gestopt zijn met het aannemen van reserveringen.