Opgelost! Ga naar oplossing.
Chrissie schreef:Wanneer heb je deze besteld dan?
Bij HI heb ik een iphone 5 besteld , die ik binnen 2 dagen opgestuurd kreeg en krijg je ook nog eens 50% korting voor 12 maanden.
Bij vodafone krijg je slechts 25% korting en kan je de iphone 5 niet eens bestellen. Slechte zaak......
Stevie schreef:
Zodra er weer nieuwe voorraad is zullen wij dat natuurlijk ook hier aangeven en zal de verkoop weer starten!Is het een idee om iedereen die nu wacht met bestellen te belonen (zij hebben uiteraard ook de mogelijkheid om via een ander kanaal te bestellen of naar een andere provider te stappen -hoewel dit qua levertijd niet direct een voordeel hoeft te zijn-) met een voorinschrijving of aanmelding voor een extra nieuwsbrief die eruit gaat zodra de online en telefonische verkoop van de iPhone 5 weer start?
denise87 schreef:Je hoeft niet dagelijks te kijken of er weer voorraad is. Zodra de verkoop weer start zal dat hier op het forum worden aangegeven.
Ik vind het persoonlijk erg vervelend dat je continue in de gaten moet houden of de iphone al weer op voorraad is. Ik heb van een collega een kortingscode ontvangen echter kan ik nu dagelijks kijken of de iphone5 op voorraad is.Het lijkt met toch dat jullie wel weten hoelang het ongeveer doet? Bij andere sites word er duidelijk vermeld hoelang de wachttijd is.
JulietteBroer schreef:Beste Juliette,
Hoi,
Ik heb een vraagje. Omdat het nu al een tijdje duurt voordat de Iphone 5 weer besteld kan worden via vodafone zou het misschien mogelijk zijn om dan een email op te geven om een bericht te kunnen ontvangen als de iphone 5 weer besteld kan worden. Ik kijk elke dag op de site van vodafone en het zou oneerlijk zijn als je een keer te laat kijkt op een dag en het weer stop gezet wordt. 😞
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.