carinboshuisen

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Tenaamstelling niet correct en toen ging het mis

Begin april heb ik een tweede abonnement afgesloten bij Vodafone. Daarvoor heb ik Sales gebeld. Een dag later kwam mijn nieuwe telefoon maar de tenaamstelling was niet goed. Mijn roepnaam stond op het contract dus telefoon meegenomen door Dynalogic. Ik weer bellen met Sales en aangegeven dat ik het nieuwere model wilde en die kreeg ik dan ook. Op mijn nieuwe toestel de myvodafone app geinstalleerd. Een maand later zie ik drie abonnementen in my vodafone staan, inclusief het abonnement wat ik nooit heb gekregen (vanwege de tenaamstelling). Het derde abonnement zou vanzelf verdwijnen. Een paar weken later zie ik een rekening verschijnen voor het 'verkeerde' abonnement en is er een case aangemaakt. Wat bleek. Dynalogic had het toestel wel retour gestuurd aan Vodafone maar daar was het blijkbaar als 'is nog onderweg' genoteerd. Ik kreeg een mail dat ik de ontwikkelingen rond de rekening en het abonnement met de verkeerde tenaamstelling kon volgen in my vodafone. Niet dus. Nergens te vinden. Een week of drie geleden ontving ik een mail dat alles was afgesloten en of ik tevreden was met de afloop. Ik kon niets teruglezen dus heb maar weer eens gebeld en daar bleek dat het eindelijk was geregeld. Het toestel was retour ontvangen. Nu kijk ik net in my vodafone en zie daar een rekening verschijnen van € 1500 voor het toestel wat ik dus niet heb ontvangen vanwege het abonnement wat niet is doorgegaan en met de notitie dat op 26 juni deze rekening van mijn bank wordt afgehaald. Dus maar weer bellen maar bij vodafone is deze rekening niet te vinden!! Terwijl ik hem wel degelijk op mijn scherm heb staan. Advies: u kunt dit bedrag binnen 56 dagen terug laten storten! WTF!!!!!!! Ik kan de oude rekening blijkbaar ook nog steeds betalen 😞

Wie o wie kan mij helpen nu Vodafone zegt: wij zien geen rekening?

De bewuste rekening

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
carinboshuisen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het schijnt nu geregeld te zijn (heb ik vorige maand ook gehoord maar die case blijkt plots nog open te staan). Verzoek tot creditering is gedaan want 25 euro om het werk te moeten doen die de klantenservice van vodafone weigert te doen moet mij niet op kosten jagen, van mijn stressniveau is het al te veel gevraagd 😞 nu hoop ik dat het echt geregeld is. Ik weet wel het bestelnummer van begin april, misschien kan iemand kijken of het inderdaad klopt want ik ben best wel wantrouwig geworden. Nummer is 257987121

Bekijk in context

9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat is geen fijn begin met een nieuw abonnement ???? Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0560. Mijn collega's van status order dienen de kosten weg te halen.

Vanuit hier kunnen wij helaas niet in de systemen ivm jouw privacy etc. Daardoor kan ik je hier niet verder helpen carinboshuisen
carinboshuisen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga ze bellen! Ik verwacht er echter niet veel van omdat deze hele kwestie vorige maand al zou zijn afgehandeld. Wordt vervolgd. Ben ik bang 😞
carinboshuisen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
waar ik al bang voor was. kunnen ook niets vinden.
carinboshuisen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
kosten buiten bundel inmiddels totaal 25 euro voor het bellen met dynalogic.
carinboshuisen
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het schijnt nu geregeld te zijn (heb ik vorige maand ook gehoord maar die case blijkt plots nog open te staan). Verzoek tot creditering is gedaan want 25 euro om het werk te moeten doen die de klantenservice van vodafone weigert te doen moet mij niet op kosten jagen, van mijn stressniveau is het al te veel gevraagd 😞 nu hoop ik dat het echt geregeld is. Ik weet wel het bestelnummer van begin april, misschien kan iemand kijken of het inderdaad klopt want ik ben best wel wantrouwig geworden. Nummer is 257987121
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Carin, fijn om te lezen dat het (gedeeltelijk?) is opgelost. Jammer dat dit toch veel moeite heeft gekost uiteindelijk. Ik ga ervan uit dat ook de creditering zoals besproken wordt afgehandeld. Via deze weg kunnen we overigens helaas geen bestellingen nakijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic