Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,194Oplossingen
  • 1,625Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verstoring interne systemen 28-01-2016 Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/1e7w8Op dit moment zijn er problemen met een aantal interne systemen waardoor we je via de klantenservice en in winkels niet in alle gevallen volledig kunnen helpen. Daarnaast kun je...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Telefoonrekening per post? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds vorige maand krijg ik ineens mijn telefoonrekening via de post. Dit terwijl ik hier niet om gevraagd heb en ik mijn rekening bekijk via de app of via de website. Hoe kan het dat ik mijn t...

MetalK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel vergrendeld? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn mobiel is net ineens uit zichzelf vergrendeld en dit komt er te staan: dit toestel is vergrendeld. Neem contact op met de eigenaar op om het toestel terug te geven. Dank u.Dan moet ik me p...

Opwaarderen prepaid met een buitenlandse creditcard? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben Canadese, sinds 2012 prepaid-klant van Vodafone in Nederland (toen ik er woonde). Omdat ik nog steeds vrij vaak naar Nederland kom, heb ik mijn vroegere simkaart behouden om er gebruik van te m...

jenniedo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Activering simkaart met nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag zou mijn nummer overgezet worden van kpn sympac naar vodafone dat is nog steeds niet gebeurd. Wanneer gaat dit wel gebeuren?

Tfleskens door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iphone mail sluit automatisch af Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds vanmorgen sluit mijn iphone mail automatisch af. Hoe kan dit en hoe los ik dit probleem op. wie kan mij helpen svp

peter66 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerksleutel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik had eerst een vodafone prepaidkaartje in mijn samsung maar heb al een tijd geleden een huawei gekocht en heb dat kaartje nu in de huawei. Maar ik heb een t mobile kaartje in de samsung gesto...

Noelie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alternatief buitenland product Alleen-lezen Onopgelost

In "My Vodafone" staat de volgende tekst; U heeft de mogelijkheid om buitenland producten van andere providers af te nemen. U belt, sms't en internet in het buitenland dan via deze provider. Dit beken...

iTimo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Sinds vanochtend heb ik opgemerkt dat ik geen inkomende oproepen kan ontvangen maar ook zelf niet bellen. Mijn internet (4G) doet het ook niet als ik mijn WiFi uitschakel. Kunnen jullie...

Agata door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

LG G3! Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer krijgen jullie weer een levering met voldoende toestellen van de LG G3?

Anouk1992 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

huawei U9508 authentication error bij WIFI?? Alleen-lezen Onopgelost

De Huawei U9508 van mijn man weigerd sinds een paar weken om contact te maken met wifi netwerken, met allen zo'n beetje.. Hij geeft dan aan een authentication error te krijgen. Het toestel draait op a...

Corina door Gedreven Ontdekker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Smart 4 Power ontvangt geen SMS Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Gisteren heb ik mijn Vodafone Smart 4 Power ontvangen icm een abbonement. Alles werkt naar behoren. Ik kan alleen geen SMS'jes ontvangen, versturen lukt echter wel. Dingen die al geprobeerd zij...

nbrouwer door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Smart 4 Power (vraag) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, heb sinds kort de smart 4 power en deze bevalt tot nog toe zeer goed, zit alleen met een klein vraagje. weet iemand of er een woordenboek/autocorrectie op zit? en zo ja hoe zet je deze aan? (mi...

ronxb9r door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1947 beverwijk Alleen-lezen Onopgelost

Sinds Donderdag 16-09-2014 kan ik niet meer smsen, bellen en whatsappen. Heb al een paar keer uit gezet en aan gezet enz, maar doet nog steeds niks. Ik heb een huawei W1-UOO.

brenda24 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Moto X (2014) @ Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Is Moto X (2014) coming to Vodafone  ?Can I place an order with a Red Super subscribtion? Best regards,An expat in the NL

Garda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

R212 firmware update lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

via de site (https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/internet/software-en-downloads.shtml) nieuwe firmware voor R212-Z gedownload om problemen (oa DNS) op te lossen, maar elke keer als ik dit probeer...

ferjan door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering Alleen-lezen Onopgelost

ik ben laaste gehoplen door iponerepairs echt snel service . www.iphonerepairs.nl

Vodafone Smart 4 power Alleen-lezen Onopgelost

Dag, heeft iemand ervaring met dit toestel? Ik kocht het in de Vodafone winkel een paar weken geleden en was supertevreden! Geweldig toestel.Supersnel, dun, kortom, helemaal blij. Er was een klein pro...

simlock vrij maken werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer al een aantal dagen mijn toestel simlock vrij te maken ( via de procedure op de site )Ik krijg altijd de melding dat het verzoek is mislukt met de opmerking om het later nog eens te probere...

henkn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Unlock Simkaart lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een oud vodafone toestel ( lg renoir) die ik in het buitenland wil gebruiken.Ik heb de nieuwe simkaart in het toestel gedaan en de procedure gevolgd zoals deze staat beschreven. Echter na het i...

SanderH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen