Printil

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Tempered glass screen protector

Ik wil voor mijn huawei p20lite telefoon een tempered glass screen protector aanschaffen. Maar heb er totaal geen verstand van.
Ik zie dingen als 6d,15 d en 20d weet niet wat het verschil is. En ook dingen als 9h enzo.

Ik wil niet dat ik last krijg net typen en touch gevoeligheid erdoor. Dat had ik met een transparant hoesje wat de voor en achterkant bedekte en dat viel zo tegen. Grote miskoop van €15 dus met dat tempered glass wil ik het voorkomen.

En is het lastig om het op de telefoon te bevestigen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Printil
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee maar heb er wel al een besteld. Hoe kan ik dit topic verwijderen?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Printil
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jammer dat ik je niet kan helpen. Misschien dat er nog mensen zijn op de community die je wel verder kunnen helpen met kiezen.

Zelf zou ik zeggen, loop een Vodafone winkel, of een andere mobiele telefoon winkel, binnen en vraag daar wat het beste is. Media Markt heeft daar ook ervaringen mee.

Ik weet dat het niet lastig is maar je moet wel de tijd nemen als je het gaat bevestigen. Vaste hand en direct zijn is wel erg handig. Succes in ieder geval met het vinden van de juiste bescherming.
Printil
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gaat me om het verschil in 6d 15d 20d dat soort benamingen. Wat dat in houdt kan het op Google ook niet vinden
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik dus ook niet ?
Weet veel maar niet alles. Daarom is MediaMarkt handig of misschien een andere mobiele winkel bij je in de buurt?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ben je ondertussen langs geweest bij een Media Markt of een Vodafone winkel Printil ?
Printil
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee maar heb er wel al een besteld. Hoe kan ik dit topic verwijderen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal het topic sluiten Printil!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic