Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,221Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Reclame,spam via de sms van spin365 stopzetten Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik krijg sinds kort spam binnen via de sms van spin365.Super irritant. Weet iemand een oplossing? Ik heb het al geprobeerd via payinfo.Rudy

Bijna geen bereik Alleen-lezen Opgelost

Sinds 17 juli heb ik Vodafone. Ik woon op IJburg en weet dat het bereik in een nieuwbouwhuis niet altijd goed is. Maar ik heb bijna tot geen bereik. M.a.w. Ik kan niet binnen bellen. Zelfs in de tuin ...

Ewoutp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gebruik prepaid nummer Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nog een prepaid nummer liggen dat ik nu wil gaan gebruiken, heb hem in tetelefoon gedaan maar krijg bij het proberen op te waarderen een melding dat hetje nummer, niet geschikt is voor opwaarde...

eriktuut door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dekking Alleen-lezen Onopgelost

Zijn er meer die geen dekking hebben in huis,?Betreft postcode 1082.Ik heb hier al maanden last van. Het bleek een storing te zijn die nu verholpen zou zijn.Bij mij dus niet en zit ik op het puntje va...

Cora50 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms berichten Alleen-lezen Onopgelost

Hoe krijg ik geen sms'jes van vodafone meer? Het sms'je zegt aleen maar naar vodafone.nl.

Junior door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Turkije Alleen-lezen Opgelost

Dag, ik ga binnen nu en 3 dagen naar turkijeik heb een abbonement alles onbeperkt.kan ik hier mee ook in Turkije gratis whatsappen en Facebook ?of kost me dit extra geld?aangexien Turkije offcieel nie...

Recharge my SIN card in other country. Alleen-lezen Opgelost

Good night! I have a question about my SIM card. I am not from Europe, and when I arrived at the airport in Amsterdam (Netherlands) I bought a SIM card from Vodafone! Now, i am living in Germany and i...

Macini door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uit zetten Alleen-lezen Opgelost

Buitenlandbundel

Nanda29 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simonly Alleen-lezen Opgelost

had vroeger gewoon abbonnement,,daarna nam ik een Simonly,,vraag is ,kan ik die maandelijks opzeggen,,dus zit ik niet 1 jaar aan vast?

Abbo verlengd naar Sim only Alleen-lezen Opgelost

Mijn abbo verloopt rond 13 Oktober a.s nu heb ik hem ongeveer een maand geleden verlengd naar een Sim only abbo, . Ik wil hier van af zien.. Gezien het nieuwe abbonement pas in Oktober ingaat kan dit ...

Acer223 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms verzend niet Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik heb na een tijd mijn telefoon weer opgewaardeerd, hij zat in de blokkering omdat ik lang niet had opgewaardeerd. Maar toen ik probeerde een SMS te versturen om een prepaid bundel te ...

Troussy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

afleveringsrapport sms Alleen-lezen Opgelost

Ik ben op zoek naar de code die ik moet gebruiken om een ontvangstbevestiging/afleveringsrapport van Vodafone sms berichten te krijgen.

JosOpel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sms Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een sms'je van vodafoon gekregen dat ik vandaah 200 mb gratis kan krijgen door naar 4000 data deal aan te sturen dat heb ik 2x geprobeerd en doet het niet

Rickhsve door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Is het mogelijk je toestel af te lossen Alleen-lezen Opgelost

Moet ik mij toestel aflossen Vanwege een aanvraag voor nieuwe hypotheek ?

Marijke58 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Opzegging Alleen-lezen Opgelost

Ik ben overgestapt naar andere provider met nummerbehoud. Nu heb ik me vergist in de datum waardoor ik een maand dubbele abonnnementskosten heb. Dom van me maar snap ik. Nummer per direct overgezet na...

Erik1968 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SIMkaart niet te activeren - hoe lang gaat dit duren? Alleen-lezen Onopgelost

Op 12 augustus heb ik mijn oude SIM laten blokkeren ivm verloren telefoon en heb ik direct een nieuwe simkaart aangevraagd en een telefoon besteld. Inmiddels is het 10 dagen later en is mijn nieuwe SI...

Jones001 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Probleem Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,ik zit al 2 weken met een telefoon die het niet doet dus ik kan niet bellen smsen en 4g doet het ook niet wat kan ik hier aan doenmet vriendelijke groet,brandon van Verseveld

Provider nummer bij online boeken vlucht Alleen-lezen Opgelost

Bij het online boeken van een vlucht (WizzAir) wordt er om registratie gevraagd voor een account. Bij één van de invulvelden moet ik mijn telefoonnummer invullen via het volgende formaat: landnummer-p...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen