Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,734Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

ik krijg geen verificatie sms uit het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ha,ben in Wit-Rusland nu en krijg de hotel wifi niet aan de praat, omdat ze me via een site een verificatie code sturen. Heb hier wat meer gelezen over eerdere voorvallen, maar simkaart eruit en erin ...

Black friday abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vrijdag een toestel gekocht online icm abonnement bij jullie. De aanvraag staat sinds vrijdag in behandeling bij jullie. Alle documenten geupload. Enig idee hoelang dit gaat duren

Mb doneren Alleen-lezen Opgelost

Met welke nummers doe ik mee?

New subscription problem - Black Friday Red Essential Alleen-lezen Onopgelost

When I sign up for a new Red Essential subscription (as a Ziggo member) and enter my ID number (passport), I get the error message 'Please enter a valid document number.' but only when I press submit....

Geen melding bij gemiste oproep wanneer in gesprek. Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Ik krijg geen melding wanneer ik in gesprek ben en iemand mij dan probeert te bellen. Dit in tegenstelling tot wanneer ik een oproep mis wanneer ik op dat moment niet aan het bellen ben. W...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Er staat hier een link, ik weet niet wat het is.Is het SPAM of niet ?TopicGeplaatst door: Gerry21

Geen rollen my vodafone Alleen-lezen Opgelost

Mijn vodafone geeft de volgende melding: Geen rollen beschikbaar voor dit account

Red together Alleen-lezen Opgelost

Vorige week kreeg ik een bericht om over te stappen naar red together. Ik heb formulier ingevuld, maar heb reeds nog geen antwoord terug ontvangen. Was een black Friday actie.

Vodafone YOU gebruik buiten bundel Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Voor mijn dochter overweeg ik een vodafone YOU bundel aan te schaffen.Hierover heb ik een aantal vragen:Klopt het dat de simkaart gratis kan worden aangevraagd?Dat er op deze simkaart dan ...

Aanbiedingen voor mensen die geen Ziggo hebben of willen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben ruim 10 jaar een tevreden klant geweest bij Vodafone maar dit jaar ben ik overgestapt naar een andere provider. Vodafone probeert te pushen dat je ook klant van Ziggo wordt. Wil je dit niet dan...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Ja dus... Hier ook al !!Het is een Spammer, deze klant kan er dus uit, net zoals die vorige die ik aangegevenTopicGeplaatst door: Matt69

SIM kaart bestellen Alleen-lezen Opgelost

Ik ben in het buitenland en ben mijn SIM kaart verloren. Ik wil echter wel mijn Nederlandse simkaart op laten sturen naar mij. Is het mogelijk dat iemand anders voor mij naar een Vodafone winkel gaat ...

Sim kaart Alleen-lezen Onopgelost

Hoe simkaart in nieuwe telefoon

Wat no Black Fiday discount of gift??? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone ik heb een nieuwe abonnement afgesloten maar ben verbrassend dat ik krijg niks, zo als bluetooth oordopjes of box.....nu wat a welkome Vodafone en dat met die nieuwste mobiel ook!!:yum::c...

Nieuwe gsm Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds kort een One Plus 6T kan niet alle Vodafone instellingen op het toestel verwerken. Hoe moet ik dat doen?

Foutmelding tijdens verlengen met Black Friday Deal Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik wil mijn abonnement verlengen door gebruik te maken van de Black Friday deal (Red 10 GB +5GB, onbeperkt bellen, 28eu p/m, looptijd 1 jaar). Wanneer ik bij stap 3 ben wordt er het volgende aange...

Overzetten Alleen-lezen Opgelost

Is het boj Vodafone mogelijk om een sim only abonnement om te zetten naar een abonnement met een toestel er bij?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen