Kun je wel gewoon internetten zonder Wi-Fi en wat geven je tegoeden aan op my Vodafone?
Controleer eens de instellingen via
http://handleidingen.vodafone.nl/webLet daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G)
Als het een zakelijk nummer is zou u ook eens de office.vodafone.nl kunnen proberen ipv de live.vodafone.com
Je kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet je het toestel daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.
Mocht dit niet geholpen hebben raad ik je aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat de simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in jouw toestel. Dit kun je doen in een vodafone winkel.
Mocht het aan de simkaart liggen dan krijg je een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.
Ik raad je ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via:
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtmlTevens kunt je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.