Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Signaalplus pagina om te registreren niet vindbaar Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb sinds een week een signaalplus apparaat van Vodafone ontvangen. De handleiding geeft mij aan dat ik de 'femtocell' moet registreren, en dat ik dat via MyVodafone kan doen. Echter... ik h...

seepma door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobile protect PIN-code. Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerker, Ik zou graag mijn telefoon na de softwareupdate willen ontgrendelen. Deze is via de mobileprotect gisteren automatisch op geblokkeerd gezet. Echter er is niks aan de hand. Nu krijg i...

kosten gebeld worden in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Wat zijn voor mij de kosten als ik in Spanje gebeld word vanuit Nederland of Belgie.?

flybridge door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy s5 videobellen blokkeren Alleen-lezen Onopgelost

Als ik videobellen wil blokkeren met mijn Samsung s5 vraagt hij om een pincode. Dit wil ik blokkeren omdat er extra kosten aan verbonden zijn. Hoe kom ik aan deze code?

HB62 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

telefoon sluit apps automatisch af Alleen-lezen Onopgelost

Hallo , ik heb 1dag geleden een nieuwe telefoon gehaald en meteen had ik al een probleempje ... namelijk , mijn telefoon sluitte automatisch af tot twee keer toe en hij sluit apps automatisch af.Als i...

Kosten ondanks Time-out Alleen-lezen Onopgelost

Best Vodafone, Ik heb sinds 1 november een time out maar er worden nog steeds kosten gerekend.17 nov. 8,21 E en 24 dec 22,37. onder "overige kosten". Mijn nummer is 0641148631Machteging ID: 33409662 K...

software probleem Alleen-lezen Onopgelost

ik heb net een nieuwe update gehad. Maar als ik nu mijn smsjes wil lezen zie ik wel dat er iets gestuurd is. als ik dan erop klik voor de voorleedigde weergave dan is het scherm wit. hoe kan ik dit ve...

mralex door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement wijzigen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb ruim een maand geleden mijn abonnement laten verlengen/wijzigen door Vodafone. Wat blijkt? Door hetzelfde te blijven doen dan voorheen, maar nu op G4 i.p.v. G3 raak ik als een razende door mijn...

Timmerman door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen levering Sim-kaart Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Ik heb vorige maand een Sim Only abonnement afgesloten via de website. Na ik drie keer (!) een afspraak gemaakt te hebben voor de levering is er drie keer niemand op komen dagen. Dat voorspelt ni...

MissMerel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internetverbinding op iPhone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Deze week bij Vodafone een iPhone 6 gekocht, maar met uitgeschakelde WiFi heb ik geen internet; geen WhatsApp, geen mail, helemaal niks.Iemand suggesties?

Wim C. door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ik kan niet inloggen op My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Voorheen kon ik met m'n mobiele nummer en wachtwoord inloggen op my vodafone. Maar als ik dat nu probeer, krijg ik de foutmelding dat ik nu met m'n email adres moet inloggen maar ik heb m'n mail adres...

dannyde door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lollipop op de Note 3 geeft problemen met contacten. Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Sinds de update naar android 5.0 voor de note 3 crashed de app contacten heel veel. Dit is toch wel een beetje irritant zeg maar.Wat me opvalt als je op sammobile kijkt is dat de vodafone update ...

alles in 1 op reis of prepaid in Japan Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik ben geïnteresserd in een prepaid voor Japan. En ik wil deze alleen gebruiken om SMS te kunnen versturen. Welke prepaid van Vodafone is dan het voordeligst?Kan ik, als ik "alles in 1 op reis"...

Kirori door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengd, maar geen bevestiging Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Gisteren heb ik mijn abonnement verlengd via www.vodafone.nl. Ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen, daarnaast kan ik, als ik inlog op de website, opnieuw mijn abonnement verlen...

Ik heb een abonnement aangevraagd Alleen-lezen Onopgelost

Er staat in het laatste mailtje dat de aflever afspraak is bevestigd voor as donderdag daarna niks meer gehoord? Is het dan geaccepteerd en krijg ik op de dag zelf pas weer bericht? Want er staat nog ...

sap1982 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra databundel Alleen-lezen Onopgelost

Vorige maand had ik mijn 2GB op en dus een eenmalige BloX aangeschaft van 100 MB voor de laatste 4 dagen (3,50 kostte dit meen ik?) Wanneer ik nu in de Vodafone App kijk staat er bij die Voordeel Bund...

Quickzz door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon kwijt op Curacao Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben afgelopen nacht mijn telefoon verloren, maar bevind me op Curacao. Ik zal natuurlijk gewoon aa.gifte doen bij de politie en mijn simkaart blokkeren, maar vraag me af of er een nieuw simkaartje ...

mauke94 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen bereik op A12 Alleen-lezen Onopgelost

Ik rijd dagelijks tussen Utrecht en Arnhem op de A12. Altijd verlies ik mijn verbinding als ik aan het bellen ben tussen Ede en afslag Oosterbeek ter hoogte waar de spoorlijn Arnhem-Utrecht de A12 kru...

nls door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Experia Z3 - Simkaart niet voorzien van MM #2 Alleen-lezen Opgelost

Vorige week heb ik mijn abo verlengd en geupgrade naar Red Essential.Afgelopen weekend kreeg ik mijn Sony Experia Z3 binnen met een nieuwe nano simkaart.Na het aanzetten van het toestel kreeg ik metee...

rdumee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan geen 1GB internet Blox nemen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Vanmiddag heb ik in de vodafone winkel een prepaid simkaart gekocht. Deze zal ik in hoofdzaak gebruiken voor internet. De verkoper heeft mij een simkaart voor mobiel internet verkocht.Deze is i...

nairam door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen