Hoi
Nokey Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst de vraag of je je simkaart van Vodafone al eens in een ander toestel gedaan en wat doet die dan? Doet die het dan wel en krijg je wel bereik of geeft die dan ook niets aan? Doe een ander kaartje in je toestel, heeft die wel gewoon bereik en werkt dat perfect?
Het kan ook aan je simkaart liggen en een nieuwe kan je afhalen bij een Vodafone winkel. Dit is de snelste manier (
Vodafone winkel). Neem dan wel een identiteitsbewijs en je bankpas mee, dan kunnen ze je helpen. In de winkel kunnen ze overigens ook bovenstaande testen doen om te zien waar het aan ligt. Misschien ligt het toch aan je telefoon en heb je een nieuw toestel nodig?
Eventueel zou je bij Instellingen (Mobiel Netwerk) handmatig Vodafone kunnen opzoeken en hem daarop zetten. Soms hebben mensen daar ook wel eens last van en dan werkt het weer perfect. Heb je een Vodafone winkel in de buurt dan zou je de
klantenservice van Vodafone kunnen bellen, maar een nummer mag ik je niet geven :stuck_out_tongue_winking_eye: dus dan adviseer ik je om via een prive bericht via
Twitter en/of
Facebook te vragen wat er aan de hand is en misschien dat die je nummer kunnen resetten. Deze vraag kan je ook stellen door te chatten met Vodafone, dan heb je sneller contact en weet je ook gelijk aan je aan toe bent. Je kunt ook eventueel via hier de
chat starten.
Succes en hou me op de hoogte wat je hebt gedaan en of het is opgelost. Via de community is het niet mogelijk om je te helpen want hier helpen klanten elkaar alleen maar en die kunnen niet in systemen kijken of wat. Dus je zal het echt met Vodafone moeten oplossen.