Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,303Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Register Alleen-lezen Onopgelost

Hi guys. I need to register in the system in order to pay. Every time that I try, the system asked me to add a phone number, which I do. Here is where the problem arise: I never receive the code sent ...

Com.samsung.android.email.provider Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen woensdag de update ontvangen voor mijn Samsung S6 en geïnstalleerd.Sedert die tijd blijft com.samsung.android.email.provider continu in de achtergrond draaien. Zonder ook maar iets te doen i...

jomo123 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Melding gemiste oproep Alleen-lezen Onopgelost

Bij sommige gemiste oproepen krijg ik geen melding. Dit zijn bekende contacten of bekende telefoonnummers. Dit is sinds een aantal dagen. Het zijn mobiele en vaste nummers.

MCH door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongevraagd Payinfo abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb twee weken ongevraagd een abonnement gehad van phonegame. (Payinfo). Hier heb ik mij nooit voor aangemeld, maar er zijn wel kosten in rekening gebracht (2 x € 7,50). Kunnen jullie deze onterech...

jminke door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geld wordt niet teruggestort Alleen-lezen Onopgelost

Geachte medewerker.Op 7 juni heb ik via de Vodafone site een telefoon besteld met abonnement. Meteen met IDEAL betaald. Maar ik kreeg maar geen ontvangstbevestiging of ordernummer. Diverse malen langd...

FvwH door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zeer belabberd bereik na werkzaamheden; postcode 2532 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Sinds onderstaande werkzaamheden is het bereik bij ons in de wijk zeer belabberd. Ondanks herhaaldelijk contact lijkt Vodafone dit probleem niet onder controle te krijgen. We zijn van ...

cenna door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

email adres foutief op contract Alleen-lezen Onopgelost

Bij het afsluiten van een nieuw contract is een foutief emailadres opgevoerd door de medewerkster. Hoe kan ik dit laten wijzigen?

RvdH door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 3G/4G in mijn woonplaats Alleen-lezen Onopgelost

Beste allemaal, in mijn woonplaats heb ik geen internet op zowel 3 als het 4G netwerk.nu staat er bij de dekkingcheck dat 4G in mijn woonplaats op een iphone 5 niet beschikbaar is, ik heb echter een i...

Walter75 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wileyfox Swift 4G? Alleen-lezen Onopgelost

Op de Wileyfox Swift is 2 maanden geleden een OTA update vrijgegeven voor Nougat 7.1.1. Op dit toestel heb ik een Vodafone zakelijk abonnement met mobiel 4G internet.Na de update blijkt dat op dit toe...

AvdB door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan geen 0900 nummers bellen Alleen-lezen Onopgelost

Sommige van mijn collega's kunnen geen 0900 nummers bellen, terwijl anderen dat wel kunnen.Hebben allemaal hetzelfde abonnement type, hoe kan ik dit verhelpen?

NicoFa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data Sim Alleen-lezen Onopgelost

Ik zat vlak nadat ik m'n Start abonnement had afgesloten te kijken naar een extra data sim. Ik kwam er toen achter dat dit alleen niet mogelijk is met een Start abonnement. Geen probleem, stap ik volg...

Sweetpea door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone mobile connect Alleen-lezen Onopgelost

Ik tracht de vodafone mobile connect via USB te gebruiken op een macbook met OS X El capitan. De stuck die daarbij gebruikt wordt is het type K3565. Nu blijkt dat deze sticks in combinatie met OS X El...

Berny door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bundels vodafone oplichters Alleen-lezen Onopgelost

Grootste oplichters vakantie geweest bundel aangezet terug van vakantie René of van 416.55 euro en elke maand dik overheen volgens maar heb bewijs zet advocaat hierop die dit alles gaat publiceren kij...

Karim21 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Registeren MyVodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo Allemaal,Ik stap over van KPN naar Vodafone (ingaande begin Aug 2017) en heb een week geleden de bevestiging gekregen dat nummerbehoud is goedgekeurd. Ik kan echter nog steeds niet via de web-po...

Hillpet door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

shortcode Phone Game Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand wat de shortcode van Phone game is?wellicht dat dat kan helpen bij het direct afmelden bij telefuture.Zij zijn de organisatie achter Payinfo en vragen om een shortcode, maar ik krijg altij...

nathalie2 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Paaseieren zoeken met Vodafone Webcare Alleen-lezen Onopgelost

We beginnen het langzaam te merken: het voorjaar is aangebroken. Bloesem aan de bomen, langere dagen en het wordt lekker warm buiten. Vodafone Webcare heeft de lente in de bol. Om het voorjaar te vier...

Astrid door Oud Vodafone Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Galaxy s8 coral blue Alleen-lezen Onopgelost

Op 6/07 heb ik de s8 blue coral besteld.Tot op heden is ie' niet voorradig.wanneer wel? Best jammer aangezien hij op andere webshops/providers wel voorradig is.

Shahin89 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Interne geheugen Smart 4 vol Alleen-lezen Opgelost

Het downloaden van kleine foto via Whatsapp lukt niet. Krijg mededeling: "Downloaden mislukt. Kan niet downloaden omdat er onvoldoende vrije ruimte beschikbaar is op uw interne opslag".Heb al diverse ...

Hans5 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Cancel mobile subscription from abroad Alleen-lezen Opgelost

Hello.I moved out from NL permanentely and I'd like to unsubscribe from Vodafone mobile. How to do this?I tried to call +31 6 54 50 01 00 but there is a Dutch auto-responder and I do not speak Dutch. ...

antgraf door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abbonement overzetten naar vodafone geen service nu Alleen-lezen Onopgelost

Gister zou mijn nummer van kpn naar vodafone worden overgezet. Gister had ik de gehele dag geen service en vandaag de dag nog steeds niet. Een kwalelijke zaak. Ik heb geen nieuwe simkaart ontvangen en...

HELP door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen