thomasvdo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon blokkade i.v.m Contract overdracht

Hallo,

Recentelijk is mijn telefoon geblokkeerd door vodafone, dit omdat ik de formulieren voor contractsoverdracht niet op tijd heb teruggestuurd volgens de medewerkers van vodafone.

Mijn vraag is nu of dit wel mag?
Aangezien ik in de algemene voorwaarden alleen heb zien staan dat ze restricties invoeren bij achterstallige betalingen of als een individu diensten de dienst niet gebruikt als omschreven in de algemene voorwaarden.

Ik kan er overheen gelezen hebben maar zover ik weet heb ik de algemene voorwaarden niet overtreden, denk ik?
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @thomasvdo ,

Wat vervelend om dit te horen. Ik raad je toch echter aan om met de klantenservice hier over te praten op het Forum zijn deze mogelijkheden niet beschikbaar...

Je bent altijd van harte welkom op het Forum alleen gaan dit soort vragen toch vaak via de klantenservice, https://www.vodafone.nl/support/ Zo heb je de mogelijkheid om va Twitter, Facebook, Chat en via de telefoon dit na te vragen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic