Alex_Bakker

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Note II externe geheugenkaart probleem

Ik heb nu bijna een jaar de Samsung Note II. Hier heb ik een externe geheugenkaart van 8GB in zitten. Inmiddels zit de 2e ext. geheugenkaart erin want de 1e wilde hij niet meer lezen. Nu heb ik sinds een paar dagen hetzelfde probleem met de 2e ext. geheugenkaart. Als ik de geheugenkaarten in mijn laptop stop kan ik ze gewoon benaderen en dingen opzetten en vanaf halen, dus volgens mij is er niets met de externe geheugenkaarten aan de hand. Kent iemand anders dit probleem of heeft een oplossing?
Om het half jaar een nieuwe externe geheugenkaart kopen zie ik niet zitten en is veel te duur.

3 Reacties 3
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Alex_Bakker ,

Wat geeft u aan als u de SD kaart in het apparaat stopt?

Alex_Bakker
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij zegt dat er geen SD kaart geplaatst is ofdat hij leeg is. Ikweet zeker dat hij niet leeg is, er staan een paar liedjes en foto's op. Als ik via het instellingen menu de sd kaart wil koppelen, dan geeft hij aan dat hij de sd kaart aan het voorbereiden is en daarna weer de melding geen kaart geplaatst.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Wat je eens zou kunnen proberen is de kaart testen in bv een laptop. Als hij daar in werkt, maak dan een back-up van de gegevens op de kaart en formatteer hem eens. Misschien dat hij daarna wel weer wordt gepakt door je telefoon. Een andere kaart in je telefoon testen is ook nuttig, als een andere kaart ook niet werkt lijkt het waarschijnlijker dat je telefoon een probleem heeft met SD-kaarten (en wellicht ter reparatie moet).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic