astridvdrDoes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Systeemcrashes htc desire c

Is er iemand die ervaring heeft met het volgende: systeemcrashes bij mijn HTC Desire C worden gerepareerd waardoor mijn toestel weer opstart. Nog geen week later heeft mijn telefoon hetzelfde probleem en dan wordt ineens waterschade geconstateerd. Mijn toestel was bij de eerste reparatie nog geen jaar oud en nu net over het jaar heen. Niet meer te repareren, toestel kwijt. De medewerker van de Vodafone winkel heeft de reparatieservice gebeld maar kon geen reactie krijgen waarom de eerste keer reparatie gelukt is en nu ineens iets anders is geconstateerd. De enige opmerking is dat men niets voor mij kan doen. Ik zou graag een reactie van Vodafone krijgen in deze wat zij voor mij willen doen. Ik kan me niet voorstellen dat dit het is en dat Vodafone het hier gewoon bij laat.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Astrid,

Weet jij toevallig wat er de eerste keer gerepareerd is? Vermoedelijk hebben ze de eerste keer alleen de software opnieuw geïnstalleerd waardoor het probleem verholpen leek te zijn. Toen hij de tweede keer weer opgestuurd werd is het toestel waarschijnlijk uit elkaar gehaald en is er waterschade geconstateerd.

Ik weet natuurlijk niet of het echt zo gegaan is maar het lijkt me de enige mogelijke verklaring.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic