Hoi Timn,
Volgens mij heb ik iets soortgelijks, danwel hetzelfde.
Ik zit op dit moment in het buitenland (binnen EU) en heb zojuist een sms ontvangen dat ik boven de 100 euro dataverbruik zit.
Normaal gesproken maak ik nooit gebruik van data in het buitenland via het mobiele netwerk maar de "Alles op reis aan" bundel a 2 euro per dag heeft mij over de streep getrokken (ik heb een abbonement en ben al meer dan 10 jaar klant bij Vodafone).
Op deze voorwaarden ben ik dan ook gebruik gaan maken van mobiele data in het buitenland. Geschrokken van de sms heb ik meteen ingelogd om te kijken hoe de zaken ervoor staan. BIJNA 200 Euro verbruik op dit moment!!!
Meteen het nummer van de klantenservice (vanuit het buitenland) opgezocht. Helaas was het bijzonder druk en met deze kosten blijf ik niet vrolijk aan de lijn hangen.
Nu stuit ik op dit forum en hoop ik dat dit een "foutje" is. Ik heb namelijk netjes elke dag de data tellers in mijn Iphone op Nul gezet om ervoor te zorgen dat ik binnen mijn bundel blijf.
Beste Vodafone, als ik terug ben hang ik weer aan de lijn, alleen is zorgeloos op vakantie gaan op deze manier voor mij een stuk moeilijker en schaadt het mijn vertrouwen in jullie dienstverlening.
Mvg,
Sam