JPhielix

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Services vodafone schandalig. Contractbreuk?

Als (langdurig) klant van vodafone heb ik tot in een ver verleden al de meest uitgebreide verzekeringservices. 
Hoewel ik schade aan mijn toestel voor een kleine meerprijs aan mijn reguliere wa kan toevoegen, wens ik hier geen problemen mee en heb ik al jaren de VIP vervangservice met verzekeringen. 

In het verleden heeft dit altijd prima gelopen. Nu schetst echter het volgende mijn verbazing: 

1. Mijn toestel heeft schade, ik maak aanspraak op de 4-uurs VIP service waar ik voor betaal. 
2. Ik contact de toestelvervangservice. Deze is niet bereikbaar. (avonduren vrijdag jl) 
3. Ik bel maandagochtend 8.24 uur wederom. 
Ik krijg een bandje dat mij verteld dat zij gesloten zijn. (24/7 bereikbaar volgens de afspraken) 
Het bandje verteld mij dat openingstijden van 800 tot 2100 zijn. Het is nu 08.24. 
4. Ik bel om 1800 terug. De dame verteld mij zeer veel zaken die ze NIET voor mij kan doen. 
Ik verzoek haar mij een toestel middels koerier te sturen. 
Zij wil dit niet aannemen omdat ik geen claimnummer heb en stuurt mij door naar ACE/Marsh (ik dacht dynafix vroeger..enfin. ) 
Ik vraag de openingstijden van ACE, deze weet ze niet. Ze wil mij dus doorsturen naar een bedrijf waarvan ze niet weet of dit geopend is. 

5, Ik bel ACE. Gesloten.
6. Ik bel de toestelvervangservice terug, spreek dezelfde dame. Deze verteld mij dat ze mij nog steeds niet wil helpen. Procedures. 
Ik spreek haar leidinggevende, deze verteld mij dat zonder claim er een kans is dat ik zelf de rekening krijg. 
Ik geef aan dit geen probleem te vinden en we spreken af dat haar ondergeschikte een afspraak inboekt. 
Ik spreek wederom met haar ondergeschikte, deze gooit de hoorn er op. 

7. Ik bel 2 dagen terug met Ace. Mijn verzekering is (door fout in het systeem, iets met lijsten die ze van vodafone krijgen) gecancelled. ik moet de volgende dag terugbellen als backoffice open is. 

8. Ik bel zojuist met ACE. Deze belt met backoffice, het betrof inderdaad een fout. Claim nummer is door mij verkregen. (deze fout is al 2x eerder voorgekomen vorig jaar) 
9. Ik bel met de koeriersdienst. Deze geeft aan mij geen koerier te kunnen sturen. Nieuwe procedures. 
10. Ik geef aan dat dit de dienst is waarvoor ik betaal. 24/7 bereikbaar, binnen 4 uur een toestel op locatie. 
Bij mijn weten is dit contractbreuk. Men heeft doodleuk de service uitgekleed terwijl ik geen bericht heb gehad en wel betaal! 
11. Deze zelfde dame verteld mij ook nog dat er een storing is. Claim kan niet worden ingevoerd. Ze belt mij later terug. 
 
 
Ik betaal hier voor een 24/7 service waarbij ik binnen 4 uur een toestel dien te krijgen. Als consument gooit men mij heen en weer tussen afdelingen, ik ben inmiddels dagen verder en heb nog steeds geen koerier mogen ontvangen. 

Ik heb poging gedaan een klacht in te dienen, men wijst hiervoor naar vodafone... ik moet maar een formuliertje insturen. (dit in het verleden gedaan om na 13 dagen een mailtje te krijgen dat ik het op een andere wijze via een ander formulier moet insturen! (dit was een ander probleem toendertijd)) Ik heb hier logischerwijs geen vertrouwen in. 
 
Ik heb haar ook de vraag gesteld of ze mij een contactnummer kon geven om aan mijn juridisch persoon te verstrekken zodat wij hier een officiele klacht van kunnen maken en wij het trio vodafone-verzekeraar-toestelservice voor contractbreuk kunnen benaderen danwel via de consumentenbond kunnen spelen. Dit is ook al niet mogelijk. 
 
Wat is dit voor belachelijke gang van zaken? Ik betaal voor een uitstekende service. Op deze basis heb ik een contract afgesloten en dit is de wijze van afwikkeling? 

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic