Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

De Paasei app Alleen-lezen Onopgelost

Hi allemaal, Vodafone is altijd bezig met het ontwikkelen van nieuwe, innovatieve diensten, zo hebben we nu ook een nieuwe app ontwikkeld die jou kan helpen met het terugvinden van (verloren) voorwerp...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

3G geen internet, H+ wel? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb een Samsung Galaxy S2, deze heb ik al iets meer dan anderhalf jaar, en ik heb ook eigenlijk de hele tijd al problemen gehad met het mobiele netwerk. Op wifi heb ik geen problemen, maar zek...

verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Beste ik heb nog een oud vodafone abn. 1 van de goedkoopste bel sms web 100 Nu kan ik per 9 april verlengen, en dit wilde ik niet doen daar jullie niuwe abn voor mij niet te betalen zijn en dus had ik...

jaikke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen informatie over nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb op 18 maart een nieuwe prepaid-simkaart aangevraagd. Na het wisselen van de sim heb ik meteen nummerbehoud aangevraagd. Nu is het al weer een ruime tijd later en nog is mijn nummer niet ...

TimVrhN door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Update interval agenda Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb op de BlackBerry agenda 2 agenda's: 2 gmail accounts, 1 van mijzelf en 1 van mijn vriendin. Als mijn vriendin iets in haar agenda zet op haar blackberry staat dat agendapunt direct in mi...

IPhone 5 en internetbundel Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds gister (30 maart) een iPhone 5. Ben er een paar keer heel kort mee op internet geweest. Ik heb een Red abonnement 49 euro. Kreeg ik vanmorgen al een bericht dat ik minder dan een kwart va...

totaal geen netwerk. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al sinds twee dag geen verbinding meer met het netwerk van vodafone, geen bellen, geen smsen, en geen internet. Ik heb wel wifi. In de winkel konden ze mij niet helpen, simkaartje verwisseld ma...

Geen internet HTC desire Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Gisteren heb ik blox (200 Mb) aangezet; ik heb geen internetabonnement. Volgens mij heb ik de instellingen op mijn HTC desire goed ingevuld, maar internet werkt gewoon níet, en ik snap er geen ...

Jean-Paul door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pre order BlackBerry Z10 vragen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds vandaag kan ik m'n contract verlengen en wil dat doen in combinatie met de Z10. Dan kom ik bij het bestellen 2 "issues" tegen;1) ik kan kiezen voor 2 jaar Vodafone Blackberry service voor...

ThorJ door Liefhebber
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Samsung S3 - bericht toon -> geen bericht Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op mijn Samsung Galaxy S3, krijg ik een melding dat ik een bericht heb (bericht toon), maar ik heb dan geen bericht ontvangen. Dus alleen de berichttoon, maar verder niks. Waar kan dit aan ligg...

Bazztian door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbononent Alleen-lezen Onopgelost

Hallo beste werkers van Vodafone ik had op 29-03-2013 een abbonoment aangeschaft maar toen ik op vodafone app keek zag ik daar geen mb meer over heb en maar 7 minuten over terwijl ik 200 mb internet m...

blackberry cure Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds gisteren werkt mijn blackberry curve 8530 niet meer. Of eerder gezegd de scroll is kaduk.Kan niet scrollen niks openen niet naar links of rechts.Vanmiddag ga ik kijken naar een nieuw mobi...

angel78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

datalimiet Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Mijn vraag is krijg ik automatisch bericht als mijn Blox van 200mb op is?Vr Gr

bdenbra door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone. Ik heb al lange tijd geen bereik, Ik heb mn mobieltje ook laten repareren. Nu heb ik hem eindelijk na 3 weken terug (dinsdag). Maar sinds vandaag geeft ie weer aan dat hij geen bereik ...

MrJ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overschrijding abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone,Een week geleden is mijn abonnement ingegaan, ik heb80 smsjes, 200 mb internet en 120 belminuten. Op mijn telefoon kan ik bij 'datagebruik' zien hoeveel mb ik verbruikt heb. Nu wees een...

EmieBudde door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Xperia P defecte camera Alleen-lezen Onopgelost

Camera van mijn Sony Xperia P defect. Bij het maken van een foto in het donker met flits, geeft het scherm een zwarte veeg weer. Ben terug naar de vodafone winkel gegaan. Daar hebben ze mijn gsm opges...

Verlengen! Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone! Mijn contract loopt 6 Juni af, dus kreeg ik een melding dat ik al een ander toestel mocht uItzoeken. Ik had er al eentje op t oog, ik ging deze x niet meer voor de iPhone, maar voor de...

elsvdw door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ontlaad en start steeds opnieuw op Alleen-lezen Onopgelost

hallo,ik heb mijn telefoon wel eens op laten sturen omdat hij vanzelf opstarte zonder af te sluiten en muziek bestanden kwijtraake enzovoorts.nu wil de telefoon niet meer opladen,aan de adapter ontlaa...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen