Hoi luitjes,
Ik heb op 29 juli jl. omtrent dit probleem telefonisch aangekaart bij Vodafone. (tevens het door Vodafone toegekende referentienummer 00004010 genoemd). De telefonist bij Vodafone was zeer verbaasd over deze issue. Hij wilde meteen de namen weten van alle moderatoren en smartphonecrew leden, die in dit forum-item hebben toegegeven dat er in ons postcodegebied een internetstoring is, dat er onderdelen besteld zijn voor de 3G mast, en dat we nog even geduld moesten hebben.
Betreffende telefonist ontkende dat er storingen bekend zijn en gaf aan dat geen onderzoek in ons postcodegebied is gedaan. Hij zou het tot op de bodem nog eens uitzoeken en ik zou nog voor het eind van de dag bericht terugkrijgen. Om 29-7-2013 18:59 krijg ik de volgende mail van klantenservice.nl@vodafone.com
"Referentie: 0600000000
Geachte heer Boer,
U heeft bij onze telefonische klantenservice aangegeven dat u netwerkklachten ervaart.
Zoals met u besproken, zijn er geen storingen of werkzaamheden bekend. Om uw klacht verder te kunnen onderzoeken, hebben wij meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk om de stappen in de bijlage te doorlopen.
Mocht u in de toekomst onverhoopt opnieuw problemen ervaren met onze diensten, kijk dan eerst op vodafone.nl of er op dat moment geen storingen of werkzaamheden zijn: vodafone.nl/klantenservice/werkzaamheden.
Bezoek ook eens onze internetsite:
http://www.vodafone.nl.Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice"
Zucht.... ik kan me geen grotere belediging richting klanten voorstellen dan dit: al maanden van het kastje naar de muur en met een kluitje in het riet gestuurd worden en uiteindelijk melden dat er geen problemen zijn. Inmiddels heb ik mijn abonnement stopgezet, want er is iets nog beroerder dan het 3G netwerk van Vodafone, dat zijn de zogenaamde 'smartphonecrew', het 'twitterteam' en de 'klantenservice' van Vodafone.
Dit valt toch niet meer uit te leggen en goed te praten?
Groet,
Peter