glenfiddich

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Storing in dataverkeer Groningen?

Ik heb al een paar uur amper internet, is er iets bekend van een storing?
 
Even naar flightmode gaan en dan opnieuw verbinding maken helpt niet.
 
Apps als facebook en twitter werken niet, kan ook geen pagina's openen. Mail ophalen gaat soms net, maar meestal geeft hij aan "Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk". Een mail met bijlagen versturen gaat helemaal niet, halverwege valt de verbinding weg. Het bereik is verder wel goed (drie streepjes).
67 Reacties 67
LadyJane

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas sinds enkele dagen ook bij mij storing qua internet!
Via Twitter (met veel problemen) even contact met Vodafone gehad maar volgens haar was er op postcode 9502 geen storing.............
Is heel irritant en ontzettend lastig, tot mijn verbazing zie ik nu dat er meer mensen in de provincie Groningen er last van hebben.
 
Het openen van een internetpagina (als het al lukt!) duurt heel lang, time out meldingen constant of melding dat er geen verbinding met de server kan worden gemaakt.
Twitter, laadt de pagina's (soms na diverse meldingen dat de tweets op dit moment niet opgehaald kunnen worden).....
 
Geen idee wat het is maar hoop toch echt dat men het gauw op lost!
LadyJane

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kleine update vanuit deze kant, ik zie dat er nog geen enkele reactie vanuit Vodafone is gekomen maar ik weet ook niet of die reageren???
 
Ik heb sinds gistermiddag weer goede dekking (tot nu toe!), ik had de afgelopen dagen steeds wegvallende verbinding met soms gedurende enkele minuten een rood kruisje bij signaalontvangst. Ook qua snelheid internetverbinding/twitter etc. gaat het op dit moment weer goed...............................ik hoop nu maar dat dit zo blijft!
 
Als niet goed is meld ik het maar ik vind het wel zo correct om dan nu ook aan te geven dat het op dit moment beter gaat.............ik zal duimen dat het probleem opgelost is.
Johanb

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
N.a.v. de laatste post vanmorgen weer getest en was lichterlijk blij verrast. Een downloadsnelheid van wel 2mb.. echter een kwartier later was het weer een max 500kb en dat is het nu nog steeds. Problemen lijken hier dus nog niet verholpen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Er staan sinds vanmorgen 2 meldingen op het werkzaamhedenboard (http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/bd-p/Fast_Forward) abonneer je even op die topics dan houden we jullie op de hoogte. Het zijn dus geplande werkzaamheden waarvan jullie last kunnen ondervinden.
Johanb

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik hoop dat het helpt.. de aangegeven postcodes is zowat andere kant van de stad dus weet niet hoever de zendmasten bereik hebben.. maar na een paar maand niet zonder wifi normaal van m'n internet gebruik te kunnen maken (hier op het werk niet.. en thuis in een ander postcodegebied waar het bereik gewoon k! is al helemaal niet..) begin ik toch wel behoorlijk te twijfelen aan het Vodafone netwerk en ben ik blij als ik van dit abonnement af kan en ben ik aan het laten uitzoeken of dit een valide reden is om eeb contract te laten ontbinden..zoals het nu lijkt voor mij nooit Vodafone weer.
Johanb

Gedreven Meedenker
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Na een aantal dagen snelheden van 2-2,5 mb te halen blijft ie al een tijdje weer steken op tussen de 1 en 1,5mb hangen.. gaat dit na een half jaar nog een keer serieus opgelost worden?
Peter_Boer

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone gebruikers,
 
Ik leef nog met jullie mee... maanden lang heb ik over ditzelfde probleem geklaagd en heb geen gehoor gevonden. Nu ik een Simyo abonnement (KPN netwerk) heb ik de problemen niet meer: ik ben bereikbaar en kan lekker vlot internetten (zowel buiten als binnen). Ook bespaar ik nu veel geld vergeleken met een Vodafone abonnement.
 
M.b.t. het bereikbaarheidsprobleem van Johanb: had ik bij Vodafone ook als ik de netwerkmodus op Gsm/wcdma automatisch had staan. Omdat ik toch niet fatsoenlijk kon internetten heb ik deze netwerkmodus standaard op Alleen gsm gezet. Hierdoor was ik toch via Vodafone telefonisch weer goed bereikbaar. Wil je dan toch nog eens je internet proberen, dan kun je deze modus wellicht tijdelijk naar Gsm/wcdma automatisch of Alleen wcdma zetten.
 
Groet,
 
Peter
 
mariawitte

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zijn er meer mensen die nu maar alleen via g2 kunnen gebruik maken van internet en appen ? 9718
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic