Hoi
De_Hakkelaar Dankjewel voor het delen van jouw ervaring!
Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent. Gelukkig heb je meteen actie ondernomen door het te blokkeren via
PayinfoVia Payinfo kan altijd een blokkade geplaatst worden betreft sms en contentdiensten. Daarnaast kan de contentdienst stop gezet worden.
Daarnaast kun je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice, om bij ons in de systemen een blokkade te zetten op betalen van contentkosten via de factuur. Had mijn collega dit ook al gedaan voor je? Mocht dit niet het geval zijn, stuur ons even een berichtje via
Twitter of
Facebook zodat we het alsnog kunnen aanpassen.
Ook raad ik aan om het aan te kaarten via deze
link. Zodra je het hier aanmeldt wordt het onderzocht.
De_Hakkelaar wrote:
Wel vind ik het jammer dat er tijdens het gesprek toch dingetjes gezegd werden zoals "misschien heb je ergens op geklikt". Dat is dus uitdrukkelijk niet het geval. Onderzoek op internet wijst uit dat deze oplichters zonder enige interactie abonnee's (van Vodafone, T-Mobile, KPN) kunnen aanmelden. De abonnee mag dan in de telefoon kruipen om het ongedaan te maken. Hele trieste gang van zaken.
Ik denk niet dat mijn collega het zo heeft bedoelt, maar meer wilde uitleggen waardoor het kan komen. Als dit alsnog zo is over gekomen of wel zo vermeld is, mijn excuses hiervoor.