Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,761Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Mifi met YOU simkaart Alleen-lezen Onopgelost

vorig jaar kocht ik die mifi en de simkaarr, met een maandbundel voor interner dat in heel ejropa zou moeten werken. Ik kan ee echter alleen iNedrland mee internetten vorig jaar net over de grens in B...

Femtocell in Storing Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone Sinds 2 dagen gaat mijn Femtocell niet meer online maar springt hij na 30 seconde herstart steeds weer op storing, hij is keurig geregistreerd en werkte tot vorige week nog goed in huis...

Next is een grote drama Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone NEXT is drama. Maandag 19-02 bel ik op voor een ander toestel, Ik ben geïnteresseerd in de Samsung A8 2018.Ik heb een heel goed gesprek meteen medewerker en kom tot een leuke aanbieding, zo f...

YOU simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een vraag over YOU prepaid.Ik heb momenteel een prepaid simkaart bij Vodafone.Als ik wil overstappen naar Vodafone YOU, moet ik dan een YOU simkaart hebben of kan dat ook met mijn oude p...

Play service services Alleen-lezen Onopgelost

Mijn play store doet het niet meer. Dit is al de 2de keer in 2 maanden. Ik krijg de melding dat google play service niet is gedownload.Maar ik kan deze ook niet downloaden zonder de play store.Al mijn...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen