vinsane

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overstappen vanuit KPN voor de einddatum

Hallo,

Een vraag iphone defect gegaan en is bij bedrijf geweest open geweest en 2e jaars geen garantie daar voor KPN nu doen ze moeilijk omdat ik deze heb opgestuurd helemaal klaar met KPN maar het loopt nog een jaar.

Is het mogelijk om over te stappen naar vodafone met new phone/abbo optie weet iemand hier iets van?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi vinsane
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard kan je overstappen en bij Vodafone een abonnement nemen met een iPhone. Echter, je moet wel bij KPN weg kunnen en dit kan omdat je contract is afgelopen of door deze af te kopen bij KPN. Je moet dan echt even contact opnemen met iemand van KPN met de vraag wat je moet betalen om je contract af te kopen. Als dit nu een schappelijk bedrag is kan je overstappen en als het bedrag echt te hoog is dan zou ik nog even wachten tot je contract afloopt.

Maar deze vraag kan je het beste bij iemand van KPN stellen, die kunnen je dan vertellen wat je moet betalen.
Succes in ieder geval 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi vinsane
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard kan je overstappen en bij Vodafone een abonnement nemen met een iPhone. Echter, je moet wel bij KPN weg kunnen en dit kan omdat je contract is afgelopen of door deze af te kopen bij KPN. Je moet dan echt even contact opnemen met iemand van KPN met de vraag wat je moet betalen om je contract af te kopen. Als dit nu een schappelijk bedrag is kan je overstappen en als het bedrag echt te hoog is dan zou ik nog even wachten tot je contract afloopt.

Maar deze vraag kan je het beste bij iemand van KPN stellen, die kunnen je dan vertellen wat je moet betalen.
Succes in ieder geval 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kleine toevoeging: Mocht je dit willen dan kun je via 0800-0560, onze webshop of via de winkel een abonnement met toestel aanvragen. Vergeet dan niet Nummerbehoud aan te vragen, zodat je nummer mee overkomt naar ons. Wij zetten dan het abonnement stop bij KPN. Wil je dit niet, dan dien je het zelf stop te zetten bij KPN.
vinsane
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dank voor de info! moet helaas nog 1 jaar doen met KPN en defect toestel KPN helpt niet mee maar goed ik zal op de tijd naar een vodafone winkel gaan.

Nogmaals bedankt voor de reacties!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Misschien nog een andere tip:
Ik weet niet hoe je verzekerd bent, maar je zou kunnen kijken bij je verzekering of een defect toestel ook onder de inboedelverzekering valt vinsane
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Had je nog naar mijn tip kunnen kijken?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic