weroc

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sony Xperia z3 Krom

Hallo

Ik heb sinds een aantal maanden de Z3 en ben vreselijk zuinig op het toestel nu wil het geval dat ik voor het werk naar zurich moest en merkte dat het toestel heet werd foto nemen app word afgesloten na het bestuderen van het toestel stond deze helemaal krom aan een kant waar het metalen knopje zit om hem uit zijn slaapstand te halen let wel de telefoon heeft niet in de zon gelegen.

Het scherm mankeerd niets aan geen breuk of wat maar tussen de 2 glazen oppervlakken is hij wel gescheurd.

Het toestel is opgestuurd naar dynalogic en ik kreeg een email van, dit valt niet onder de garantie en dat ik het toestel op eigen kosten kon laten repareren voor maar liefst 250 euro.
Contact gezocht met dynalogic krom trekken en scheuren valt niet onder de garantie mijnheer en daarbij u moet ook geen beschermhoesje om het toestel doen.

Hierna weer 2 keer met vodafone contact gezocht, ook hier heel jammer een ongeintreseerde dame aan de telefoon , ja ik kan niets voor u betekenen u contract loopt ook gewoon nog door en nog een fijn weekend.

Sony gebeld en ook daar krom trekken en het breken van de tussenlaag valt niet onder garantie, dus dat is zo een beetje de hele telefoon dus.

Mischien mijn fout ook wel een beetje zit mijn halve leven al bij vodafone heb altijd bij de telefoons die ik nam een verzekering erbij afgesloten alleen en dat zal je net zien, ik ben zuinig op mijn toestel neem hem nu maar niet.

Momenteel hebben wij al jaren vodafonethuis, duurste tv pakket, incl. de betaalde zenders , huis telefoon, en het snelste internet pakket.
Daarbij 2 mobiele telefoons voor mijn vrouw en mijzelf,

Ikzelf vind dat vodafone zich wel heel makkelijk hiervan af wil maken, en betreur dit zeer ook omdat vodafone zelf niet met een oplossing voor de klant komt.

Dus voor iedereen die dit leest wees gewaarschuwd wanneer je de Z3 aanschaft zonder verzekering.

Voor mijzelf mischien is het eens een keer tijd om voor iets anders te gaan kijken en mischien alles onder te brengen bij KPN

Grtjs Cor



3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes


Inderdaad erg vervelend dat je telefoon krom is getrokken. Wel is het zo dat dit soort schade meestal valt onder gebruiksschade. Heb je al eens contact gehad met Sony en hebben zij aangegeven dat dit een bekend probleem is?
weroc
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jazeker contact gehad met sony dit soort schade word gezien door sony als een gebruikers schade raar maar waar telefoon aan 1 kant krom en gescheurd in de kern, het geval nu is dat iedereen elkaar staat aan te staren en dat niemand met een oplossing komt.
Daarbij komt dan ook nog dat ik voor de kosten van het onderzoek kom op te draaien, geen telefoon heb en dat de kosten a 54 euro per maand gewoon blijven doorlopen.

Zelf vind ik dat vodafone met voor mij een passende oplossing hoort te komen ik heb tenslotte met vodafone ook het contract afgesloten.
Maar ook hier geen respons.
Zeer betreurenswaardig.

grtjs cor
weroc
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic