Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

geen 4g Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nog steeds geen 4g in regio rotterdam wordt er gek van waarom heb im dan een abonnement met internet

corry41 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bluetooth iPhone 4S Alleen-lezen Onopgelost

Ondanks dat Bluetooth aan staat, krijg ik geen verbinding met andere apparatuur (i-Mac, autotelefoon, luidspreker Njoy).Overigens valt mij op dat ik bij Bluetooth niets kan instellen behalve aan / uit...

LaBo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Sim Only Scherp tegoed in belminuten Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, Omdat velen met mij last hebben van de tegoed-weergave in euro's met het Scherp abonnement heb ik al eerder wat geplaatst op het volgende forum:http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Dienste...

SeurV door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

verbinding netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren steeds wegvallen van het netwerk. Elke 5 min kan ik opnieuw op Vodafone gaan klikken omdat het netwerk is weggevallen. Niet handig als mensen je niet kunnen bereiken. Heb reeds telefoon...

inge013 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbinding valt zomaar weg Alleen-lezen Onopgelost

In november jl heb ik mijn (zakelijke) abonnement wederom verlengd en ben daarbij een iPhone 6 Plus in gebruik gaan nemen. Het is ook dat ik sinds het moment dat ik die telefoon in gebruik heb genomen...

Clearinc door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nano SIM Zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Maartje door Oud Community Moderator
  • 2859 Topics
  • 180 Oplossingen
  • 207 Likes

Blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Jullie frustreren de boel , en sturen me in een cirkeltje rond .En niemand die mijn blokkade er af wil halen . En je mag dit topic wel sluiten dan als je niks zinnigs hebt te melden .aAlle wegen om ju...

Willempower door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid simkaart geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

hoi, ik heb begin zomer 2013 de Huawei Ascend W1 gekocht met prepaid simlock van Vodafone.ik ben er inmiddels achtergekomen dat mijn simkaart geblokkeerd is. en hierdoor kan ik niet bellen en gebeld w...

MeArteeeh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Standaard afspeellijsten uit de muziek app verwijderen? Alleen-lezen Onopgelost

Tussen de afspeellijsten in de standaard apple muziek app op mijn iphone 4s (ios 8.1.1) staan een aantal voorgeprogrammeerde: Jaren 90, mijn favorieten, muziekvideo's, onlangs afgespeeld, onlangs toeg...

Corina door Gedreven Ontdekker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen 3G Alleen-lezen Onopgelost

Goeienacht ik heb al vanaf Dinsdag 9december geen 3G internet

Sums door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim kaart werkt nog niet? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb vandaag een vodafone red abonnement afgesloten. Er was een probleem met de sim-kaart en mij werd verteld dat het later geactiveerd zou worden en dat het 30 minuten zou duren en eventueel...

Terrol door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foutmelding My Vodafone App Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb al enkele maanden geprobeerd om me te registreren in de My vodafone app maar ik krijg elke keer de zelfde foutmelding namelijk: Sorry, er is iets misgegaan, probeer het later opnieuw. (2) ...

SjoerdFl door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart te groot voor iPhone 4S Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb een iphone 4s overgekocht van een vriendin en nu is mijn vodafone simkaart te groot. Ik heb hem toen bijgeknipt maar nu pakt de iphone mijn simkaart nog steeds niet. Ik wil nu graag een ni...

cloud Alleen-lezen Opgelost

om je fotos en bestanden te ordenen moet je naar een webportal waar is die te vinden? Herem en dames vodafone is het niet handiger om dat in cloud zelf te kunnem ordenen

Edward6 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

203 Euro data overschrijding Alleen-lezen Onopgelost

Bericht verplaatst naar het topic: 'Hoge rekening & onverwacht dataverbruik'Dat is het verzamel-topic voor alle gevallen waarin een hoge faktuur het gevolg is van hoog (onbewust en ongewenst) 3G-datav...

Netwerker door Expert
  • 986 Topics
  • 111 Oplossingen
  • 401 Likes

Nieuwe simkaart (microsim) voor samsung s3 Alleen-lezen Onopgelost

Paar weken terug was ik bij een vodafone winkel, ik wou mijn simkaart met nummberbehoud naar microsim omzetten, het zou me 20 euro kosten, en toen hij hoorde dat het prepaid was kon hij me op eens nie...

bramvnl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen my vodafone kunnen aanmaken na nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op 27 nov is mijn lebara nummer overgezet naar mijn vodafone chip, op de vodafone chip had ik euro 2,38 tegoed, dit tegoed lijkt te zijn verdwenen, ik kan niet bellen en kan op het nummer kan m...

sherryl door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid afrekening klopt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon in Canada en ben van 28-11 tot en met 2-12 in Nederland geweest. Ik heb van tevoren mijn prepaid kaart met 20 euro opgewaardeerd en ik kreeg dus 45 gratis belminuten (prepaid internationaal). ...

vanhalen door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen