Hi Gido, voor een prijsopgave zou ik denk ik langs één van onze winkels met een inhouse monteur gaan. Omdat het toestel niet zo open kan moet het denk ik opgestuurd worden (als de monteur in de winkel het niet direct voor je kan regelen) dus vandaar dat ik de prijs niet direct weet.
Wat ik misschien ook nog zou proberen is:
- maak een back-up van je data, contacten etc
- reset je toestel naar de fabrieksinstellingen
- update opnieuw
- her-installeer je apps en controleer als je een app installeert gelijk hoe hij verbinding met het internet maakt
Door te resetten kan bv een batterij-vretende instelling gereset worden, en ook het achtergrondsynchroniseren van push-message van mailaccounts, whatsapp, twitter, agenda's, facebook etcetera kan behoorlijk wat batterij gebruiken.
Als je toestel 's ochtends vol en 's avonds leeg is, dan is dat bij regulier gebruik opzich normaal. Is dat na het resetten nog niet zo, dan zou ik naar de
winkel gaan (die met een monteur vind je door dat vinkje aan te zetten).