hadewina1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht internet

Sinds 5 dagen slecht internet telefoon en tablet postcode 2911br melding gemaakt per telefoon nog steeds niet opgelostvind het een beetje lang duren
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Wat je natuurlijk als eerst kunt doen is kijken op het topic ''Vodafone storingen'' of er misschien storingen daar in de buurt zijn.
 
Link: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen
Als deze er niet bij staat kan deze in verwerking zijn. Probeer anders de toestellen opnieuw te starten, en test anders eens en ander netwerk zoals 2G schakel eens op die en kijk of deze het wel normaal doet.
hadewina1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat geen storing bij heb alleen g bereik doet niks dus.vind het te lang duren voor dat er een oplossing is.Na 5 maanden goed internet en dan ineens heel slecht.Verwacht een antwoord wat er aan de hand is.betaal 2x 55 euro verwacht je gewoon goed internet.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo hadewina, er wordt onderzoek gedaan naar de mast op die postcode, er lijkt inderdaad iets mis te zijn daar.

Ik neem aan dat je op andere postcodes geen problemen ervaart en dat bellen wel gewoon lukt? Dat zou geen probleem mogen zijn namelijk. Wat je ook nog kunt proberen is je toestel thuis instellen op alleen GSM als tijdelijke oplossing. Dan kun je namelijk via GPRS ipv via 3G internetten. Dat is langzamer, maar bv bij WhatsAppen heb je weinig snelheid nodig, dus dat soort dingen kunnen dan probleemloos.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic