ravitsec

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1822 BH Alkmaar - Compleet geen bereik

Al sinds vorge week blijk ik en al mijn collega's die ook Vodafone gebruiken, compleet geen bereik (zowel geen 3G als G) meer te hebben op en rond de Beverkoog in Alkmaar (1822 BH). Kan het zijn dat er een zendmast defect is hier, want zodra ik mij verwijder van deze locatie dan heb ik weer gewoon bereik. Heel af en toe lukt het onze telefoons om automatisch terug te vallen naar G, maar daarvan is het bereik ook zo slecht, dat die de meeste tijd het contact ook verliest en we dus compleet onbereikbaar geworden zijn.

3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Ravitsec,

Ik heb het voor je nagekeken maar ik zie niet direct storingen of werkzaamheden. (deze kun je terugvinden in de speciale boards op het netwerkforum.)
Ook de dekking is daar prima.

Probeer even de volgende stappen uit dit topic: Help! Ik kan niet bellen / sms'en / internetten en vermeld hieronder je bevindingen. Dan kunnen wij gaan kijken waar het probleem door komt
saskia1906

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,
Wij hebben hetzelfde probleem op postcode 1822 BK, zodra we in de buurt van kantoor zijn valt het bereik weg. Het lukt inderdaad heel af en toe wel om te bellen maar vaak niet. Vermoedelijk is er toch iets aan de hand met het netwerk?
Groet Saskia
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi beiden, ik heb navraag gedaan maar er zijn op dit moment geen problemen bekend. Dat wil niet zeggen dat er niks mis is natuurlijk. Kunnen jullie me de belangrijkste info geven die je vindt als je de stappen doorloopt achter het linkje dat arina gaf? Dan heb ik voldoende info om een onderzoek te laten doen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic