melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes

Software op Vodafone Iphone 7(plus)? en levering vraag?

Hoi allemaal

vraag 1. Wordt er software meegeleverd op de Vodafone versie van de Iphone 7 plus of niet, zoja wat?

vraag 2. Hoe zit het met levering van toestellen richting andere (web)winkels zoals Coolblue, daar waar ik mijn toestel verlengt heb aangezien deze ruim €100 goedkoper is(eenmalige kosten) volgens Coolblue krijgen ze toestellen aangeleverd via jullie omdat ze blijkelijk alleen vodafone versies uitleveren icm vodafone abbonementen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hoi melvintje , ik zie dat er nog niet gereageerd is op jouw berichtje. Er wordt verder geen software meegeleverd op de iPhone 7 plus die door Vodafone worden geleverd.
De toestellen worden inderdaad door ons aangeleverd, maar ik heb helaas geen exact inzicht in hoeveelheid en tijdstip van leveringen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hoi melvintje , ik zie dat er nog niet gereageerd is op jouw berichtje. Er wordt verder geen software meegeleverd op de iPhone 7 plus die door Vodafone worden geleverd.
De toestellen worden inderdaad door ons aangeleverd, maar ik heb helaas geen exact inzicht in hoeveelheid en tijdstip van leveringen.
melvintje
topicstarter
Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
_Thomas_ schreef:
Hoi @melvintje , ik zie dat er nog niet gereageerd is op jouw berichtje. Er wordt verder geen software meegeleverd op de iPhone 7 plus die door Vodafone worden geleverd.
De toestellen worden inderdaad door ons aangeleverd, maar ik heb helaas geen exact inzicht in hoeveelheid en tijdstip van leveringen.
Bedankt

Dan weet ik voldoende, hoop dat deze toestellen snel komen, want zelfs de toestellen naar jullie toe gaat al erg stug gezien de hoeveelheid klachten
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Graag gedaan! De iPhone 7 plus is inderdaad niet eenvoudig te krijgen. Hopelijk ontvang je het toestel snel. 🙂
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties, we zullen het topic binnenkort sluiten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic