Kimbosters123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met het gebruiken van mobiel internet via Vodafone en de hotspot die ik daarbij gebruik.

Hallo Vodafone,

Bij deze wil ik graag aangeven dat er iets niet klopt met jullie vodafone internet aanbod, ik probeer een account aan te maken op een verkoopsite, waarna mij word aangegeven dat er misbruik is gepleegd met mijn ip-adres en dat ik daarom automatisch verwijderd ben van het netwerk?
Maar dat kan helemaal niet want ik ben online op mijn telefoon! Ik heb mijn telefoon aangesloten op mijn pc omdat ik geen internet thuis heb en toch gebruik kan maken van 3-G als 'mobile hotspot'.

Ook zijn wij, na research, achter gekomen dat vodafone gebruikt maakt van 1 en hetzelfde ip adres. Hoe kan ik bestraft worden door het eenzelfde gebruik van het ip adres waar iemand anders evt aan het andere kant van het land gebruik van maakt. Zoals jullie zien stuur ik nu een mail via dit zelfde ip-adres. Ik heb hier. samen met mijn man, geen begrip voor. Hoop dat jullie ons dit kunnen uitleggen, en als wij het een beetje krom hebben uitgelegd sorry daarvoor!

Thomas & Kim Bosters
2 Reacties 2
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Kimbosters123 , ik zie dat nog niemand heeft gereageerd op jouw post. Het is mij echter nog niet helemaal duidelijk. Je gebruikt dus jouw mobiele telefoon als hotspot? Op het moment dat je dan een account aan wilt maken via de pc met internet van de hotspot krijg je deze melding? Is het alleen op deze website?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic