Hoi
Ik kan me voorstellen dat er nu verwarring is. Als ik je bericht zo leest dan heb je een sim only abonnement.
Bij een sim only abonnement kan Vodafone Next worden toegepast via de klantenservice. Hierdoor kunnen ze een toestel toevoegen aan jouw abonnement. Normaliter is dit zover ik weet na 2 maanden. Echter kan ik niet vanuit hier controleren wat voor een abonnement jij hebt. Als je contract na April 2016 is afgesloten dan maak je automatisch gebruik van Vodafone Next.
Vodafone Next is dat als al een toestel hebt wat in het abonnement zit en je wilt bijvoorbeeld een nieuwe telefoon omdat je de telefoon kwijt bent of omdat je gewoon een andere wilt. Dan betaal je de telefoon af en zoek je een nieuwe uit. Zit er geen toestel bij je abonnement dan wordt het toegevoegd. Hiervoor moet natuurlijk wel het contract al zijn ingegaan. Na 2 maanden mag je dus een toestel uitzoeken. Zie voor meer informatie
https://www.vodafone.nl/next/?cmpid=02505m_|Next_BR_Vodafone_Next_high|vodafone_next|vodafone%20next...