Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,080Oplossingen
  • 24.9KDiscussies
  • 70.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alle topics

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 288 Topics
  • 25 Oplossingen
  • 182 Likes

Geen netwerk 6171VB Stein Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar ander topic over Stein

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

Blackberry blox probleem Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik heb een vraag ik heb een bb blox en die is 4 dagen geleden verlengt maar heb nu al 3 dagen geen internet verbinding kan dus niet pingen en appen kan alleen smsen en bellen weten jullie missch...

jess1984 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Mijn abbonement loopt af op 31-1-2014, nu wil ik deze graag verlengen.Moet ik dan wachten tot 31-9-2013 ? of kan ik dat vanaf vandaag al verlengen? Alvast bedankt

yolly door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lelystad 8232LK Geen Internet op Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Al bekend hoelang de Internet storing in Lelystad gaat duren?

hans61 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

oud abonnement met onbeperkt internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb zelf een oud abonnement met onbeperkt internet (34 euro per maand), geen data limiet.Waarom zijn nu alle abonnement ineens beperkt geworden tot 1 a 2 GB? overgaan op een nieuw abonnement...

xplorer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan niet betalen via mopay Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik gebruik nu al een poos de service mopay, maar ineens krijg ik de melding dat het geblockeerd is, en dat zou komen omdat vodafone het blockeerd, kunnen jullie die blockade ook opheffen? mvg a...

lenbeer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuw abonnement bij vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Ik heb op dit moment een contract bij vodafone, maar de einddatum is deze maand. Nu sluit ik deze week een nieuw contract af bij vodafone. Moet ik dan alsnog mijn huidige contract opzeggen bij vo...

Overstappen en toch betalen? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Een aantal maanden terug (in mei) heb ik aanvraag gedaan om over te stappen naar Ben. Bij de eerste aanvraag heb ik zelf foute gegevens doorgegeven, en was de aanvraag voor nummerbehou...

Remon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Werkt 4G ook op Iphone 4S? Alleen-lezen Opgelost

Hallo mensen, Ik heb een Iphone 4S en wil graag de 4G bloxAanzetten van Vodafone NL. Maar ik weet niet of de blox werkt op de Iphone 4S, iemand ervaring.Alvast bedankt!

ImMax door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Keynote Apple iPhone 5S / 5C Alleen-lezen Onopgelost

We hebben hier net aan de 'liveblog gekluisterd' gezeten... http://live.theverge.com/apple-iphone-5s-liveblog/ Mooi? Vernieuwend? Wat jullie verwacht hadden? Tegenvaller? Wat vinden jullie van de nieu...

Jochen door Gedreven Raadgever
  • 368 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 32 Likes

3g instellen op HTC sensation XL Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik ben gisteren overgeggaan op een Red E abbonnement. Kan ik (tot het ontvangen van mijn nieuwe toestel - geschikt voor 4G) geen gebruik meer maken van 3G? Ik heb al gekeken naar de instellinge...

Sims kaart werkt niet voor data transfer of iPhone 4S Alleen-lezen Onopgelost

Tijdens bezoek in Nederland in Rotterdam twee sims kaarten gekocht zodat mijn vrouw en ik elkaar konden bellen en data transfer konden hebben op onze iPhone 4S.Nadat we de winkel uit waren bleek dat b...

oosterman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC ONE. Barst in scherm. GEEN GARANTIE Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds Mei een HTC ONE. Nu is er zonder dat deze gevallen is van boven tot onder een barst in gekomen. Opinternet staan hier meer verhalen over. Nu ben ik al 2 c bij de winkel geweest, he...

gerard080 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart gerolen bij Vodafone winkel voor Microsim, Heb geen bereik? Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een nieuw mobiel daarvoor had ik een Microsim nodig. Die heb ik gehaald. Ze vroegen me gegevens en had de kaart gekregen met puccode en standaard code. Maar heb steeds geen bereik. Ik heb een L...

geen bereik Alleen-lezen Opgelost

Al meerdere malen geen netwerk kan dus niet bellen, maar zie geenstorings melding

peter123 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry kapot Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Blackberry is op dit moment nog geen jaar oud en het scrollertje, wat het belangrijkste deel is van de blackberry, is er mee gestopt. Hoe kan dit? en waar kan ik terecht voor de reparatie?

tols006 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3g instellen op HTC sensation XL Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar HTC toestelboard

Bas door Oud Vodafone Moderator
  • 2791 Topics
  • 210 Oplossingen
  • 197 Likes

Multi Simkaart buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net een Mutli Simkaart genomen met een nieuw abonnement met de gedachte dat je dan met je Mini Ipad ook in het buitenland kunt surfen met gebruikmaking van de vakantie databundel. Nou vergeet h...

biggelaar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Werkzaamheden Vodafone Onder Ons Alleen-lezen Onopgelost

Hallo all, Wegens werkzaamheden zal Vodafone Onder Ons vanavond tussen 22:30 en 22:45 uur niet functioneren. Bedankt voor jullie begrip.

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

iPhone-2 Altijd 55 euro 4g? Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar topic met antwoord

Bas door Oud Vodafone Moderator
  • 2791 Topics
  • 210 Oplossingen
  • 197 Likes

maasgouw leudal Alleen-lezen Onopgelost

Dekking binnenshuis sinds afgelopen vrijdag 13 september afgenomen. Zijn er werkzaamheden?

blyk2013 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[3544 KM] Geen bereik binnen Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben begin dit jaar overgestapt op vodafone, maar ik heb altijd slecht bereik thuis. Soms 1 streepje bereik, maar vaak ook helemaal geen bereik. Volgens de dekkingskaart is er 14,4 Mbps beschikbaar....

mroberti door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen niet mogelijk via internet, enige optie voor mij. Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag mijn Vodafone abonnement verlengen (dit kan ik al een tijdje) en daarbij een nieuwe telefoon uitzoeken, namelijk de Huawei Ascend P6. Ik kan dat alleen via internet doen, aangezien dat de...

Blackberry blox probleem Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vodafone beltegoed gekocht voor me blackberry curve 9300 en als ik een smsje stuur naar 4000 krijg ik een sms binnen dat me blackberry blox geactiveerd is. als ik me blackberry de batterij erui...

Goldenass door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verlengen data abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik heb bij Vodafone een data abonnement, voor 1 GB per maand.Hierbij heb ik 2 jaar geleleden een i-pad gekocht. Nu kan ik inmiddels mijn abonennemt verlengen, maar via de website krijg ik steed...

Multisim Business niet leverbaar ? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik ben een maand geleden overgestapt van vodafone ondernemersbundel naar Vodafone Red. Dit kon zonder kosten en is voor mij het beste abonnement, zeker icm multi sim voor tablet. Ik zou namelijk...

Bart21 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

USB defect ? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Mijn HTC one X laad wel op via de micro usb maar kan geen contact krijgen met de pc.Ik heb meerdere kabels en pc's geprobeert maar er gebeurt niks, nieuwe drivers helpt ook niks.De popup voor de...

TheoP door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

17-09: Tijdelijk geen BloX aan te sluiten via My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo all, Wegens werkzaamheden aan ons systeem is het vanavond tussen 23:30 uur en 00:30 uur niet mogelijk om een BloX aan te sluiten via My Vodafone. Bedankt voor jullie begrip.

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen