jamjam

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte netwerkontvangst en kan niet gebeld worden door diverse telefoonnummers.

- vanaf moment (12/2014) aankoop en ontvangen abonement/toestel was het bereik minimaal. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice alleen werd het bereik er niet beter op. Ondanks dat ik de adapter heb ontvangen.
- sinds medio juli 2015 ben ik voor de meeste van mijn contacten NIET bereikbaar. Indien zij bellen dan wordt het gesprek beëindigd. Ondanks dat ik op dat moment wel bereik heb. Ik heb het ook met een ander toestel geprobeerd zonder succes. Ik heb meerdere malen gebeld met de klantenservice, zij geven steeds aan dat er een nieuwe case wordt aangemaakt terwijl het probleem reeds bekend is.
-sinds medio juli 2015 heb ik super slecht internet bereik.
Sinds begin juli ben gewoon helemaal niet te bereiken door o.a. T-mobile telefoonnummers. Zo zijn er ook andere telefoonnummers van andere bekende providers die mij niet kunnen bereiken. Ik heb nog nooit zo een slechte service ervaren als wat ik nu mee maak. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Als het gaat om betalingen die ik moet verrichten voor de abonnementskosten dan moet dat op tijd voldoen worden anders krijg ik extra kosten of zelf van de incasso aan de deur. Maar nu dit niet ter sprake is kan ik lekker wachten!!!
Ik voel me echt niet serieus genomen. Van dit telefoonnummer maak ik zowel zakelijk als privé gebruik. Hierdoor heb ik een belemmering opgelopen en schade opgelopen sinds ik het abonnement heb aangeschaft.
Ik blijf maar vanuit mij kant alles doen om het op te lossen, ik ben deze week naar de volgende winkels gegaan zonder enige resultaat.
Woensdag 14 oktober ’15 ben ik naar de Vodafone winkel in het centrum van Den Haag geweest. Het verhaal uitgelegd. Ze konden helaas voor mij niets betekenen wat het netwerkprobleem betreft. Ik heb aangegeven dat ik als nogmaals een nieuwe sim kaart wilde hebben om toch te kijken om of het probleem kan worden opgelost.
Donderdag 15 oktober ’15 in het centrum van Den Haag bij de Samsung reparatie center heb ze gevraagd om mijn telefoon wilde testen i.v.m. netwerk problemen. Ze hebben niets geconstateerd. Ze hebben als nog voor de zekerheid met hun eigen systeem mijn telefoon software opnieuw geïnstalleerd.

Tot heden nog steeds geen oplossing
Gaat om Vodafone Red-3 C met een Samsung Alpha
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Als alle instellingen correct staan etc. Raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen een case inschieten bij de technische dienst. Zij gaan dan een onderzoek starten om te zien waardoor het komt dat je een slecht netwerk hebt en om te zien of ze een oplossing kunnen vinden

Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt en zeker als je er al zolang mee bezig bent.
jamjam
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds begin juli is de technische dienst ermee bezig en nog geen resultaat.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aii vervelende situatie ! Sinds wanneer was het laatste contact met de klantenservice hierover? En heb je al eens de status hiervan opgevraagd?

Als de simkaart niet het probleem is en bij het Samsung Service Center ook geen problemen zijn geconstateerd dan heeft het inderdaad ook echt met het netwerk in je regio te maken.

Via het forum kunnen we je alleen helaas Tips & Tricks meegeven dus de case van de technische dienst hiero bekijken dat wordt hem niet :(.
jamjam
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
afgelopen donderdag gebeld met de klantenservice van Vodafone. Werdt me verteld dat ze er nog mee bezig zijn. De medewerker heeft er een nieuwe melding van gemaakt of er spoed bij kan. Meer krijg ik niet te horen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hmm vervelende situatie. Via het forum kunnen we je niet verder helpen met de vraag van status. Check het zo af en toe hoe het ervoor staat. Als ook alle instellingen juist staan en als er zowel aan je toestel als simkaart is gecontroleerd houden we eigenlijk geen enkele tip over.

We hopen dat dit probleem snel is opgelost, laat je het ons nog even weten ?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
jamjam hoe is het afgelopen? Wat heb je zelf nog ondernomen? Is het inmiddels opgelost? We zijn reuze benieuwd!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic