- vanaf moment (12/2014) aankoop en ontvangen abonement/toestel was het bereik minimaal. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice alleen werd het bereik er niet beter op. Ondanks dat ik de adapter heb ontvangen.
- sinds medio juli 2015 ben ik voor de meeste van mijn contacten NIET bereikbaar. Indien zij bellen dan wordt het gesprek beëindigd. Ondanks dat ik op dat moment wel bereik heb. Ik heb het ook met een ander toestel geprobeerd zonder succes. Ik heb meerdere malen gebeld met de klantenservice, zij geven steeds aan dat er een nieuwe case wordt aangemaakt terwijl het probleem reeds bekend is.
-sinds medio juli 2015 heb ik super slecht internet bereik.
Sinds begin juli ben gewoon helemaal niet te bereiken door o.a. T-mobile telefoonnummers. Zo zijn er ook andere telefoonnummers van andere bekende providers die mij niet kunnen bereiken. Ik heb nog nooit zo een slechte service ervaren als wat ik nu mee maak. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Als het gaat om betalingen die ik moet verrichten voor de abonnementskosten dan moet dat op tijd voldoen worden anders krijg ik extra kosten of zelf van de incasso aan de deur. Maar nu dit niet ter sprake is kan ik lekker wachten!!!
Ik voel me echt niet serieus genomen. Van dit telefoonnummer maak ik zowel zakelijk als privé gebruik. Hierdoor heb ik een belemmering opgelopen en schade opgelopen sinds ik het abonnement heb aangeschaft.
Ik blijf maar vanuit mij kant alles doen om het op te lossen, ik ben deze week naar de volgende winkels gegaan zonder enige resultaat.
Woensdag 14 oktober ’15 ben ik naar de Vodafone winkel in het centrum van Den Haag geweest. Het verhaal uitgelegd. Ze konden helaas voor mij niets betekenen wat het netwerkprobleem betreft. Ik heb aangegeven dat ik als nogmaals een nieuwe sim kaart wilde hebben om toch te kijken om of het probleem kan worden opgelost.
Donderdag 15 oktober ’15 in het centrum van Den Haag bij de Samsung reparatie center heb ze gevraagd om mijn telefoon wilde testen i.v.m. netwerk problemen. Ze hebben niets geconstateerd. Ze hebben als nog voor de zekerheid met hun eigen systeem mijn telefoon software opnieuw geïnstalleerd.
Tot heden nog steeds geen oplossing
Gaat om Vodafone Red-3 C met een Samsung Alpha