zonnetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 6s probleem

Hoi, ik heb sinds gisteren mijn iPhone 6s 16G Gold, maar ik hoor van iedereen dat als ik aan het bellen ben zij mij niet kunnen verstaan, dat er halve zinnen wegvallen. Dit is op zowel speaker als normaal, ik heb al gekeken of het niet aan mijn microfoon lag maar die werkt gewoon goed, het ligt aan het bereik, dat ik dus wegval. Het gekke is dat ik dit constant heb, maar ik de andere persoon wel gewoon goed versta. Enig idee wat het probleem is? Ik heb 'geluidsonderdrukking' al uit gezet bij instellingen, maar het probleem bleef. (deze instelling zorgde voor problemen op mijn vorige iPhone 5s).
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Heb je deze problemen ook als je belt via Wi-Fi en dan via het internet zoals met WhatsApp? En ondervind je deze problemen ook met WhatsApp als deze op het 3G/4G ingesteld staat? Je kunt altijd via en spraak recoder de microfoon testen ;-). Kijk voor de zekerheid eens op de dekkingskaart en dan bij het kopje Storingen & Werkzaamheden of er toevallig iets gaande is rond je huis.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
zonnetje heb je iets aan de tips van SamsungExpert ?
Laat het ons even weten via de opgelost-knop en vergeet hem uiteraard niet even een kudo te geven 😉
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic