Ik heb sinds twee weken ook zeer slecht bereik met Vodafone bij mij thuis in Amsterdam Oost. Inmiddels heb ik misschien al 15 keer gebeld met de klantenservice en ik krijg elke keer een ander antwoord.Net heb ik weer gebeld en men heeft de klacht bij de storingsdesk als opgelost gemeld omdat men kon zien dat ik had gebeld op m'n thuisadres.....Ik kan wel bellen op m'n thuis adres, maar moet op een bepaalde plek gaan zitten en vooral niet bewegen omdat het gesprek anders wegvalt.De conclusie dat het weer in orde is omdat ik gebeld heb vind ik zeer zwak en zeer onprofessioneel!Om alles uit te sluiten:Ik heb 3 telefoons met alledrie het zelfde resultaat qua bereik met Vodafone.Verder heb ik ook al een nieuwe simkaart gekregen en nog een t-mobile simkaart liggen voor noodgevallen, t-mobile heeft wel goed bereik bij mij thuis...De opzegbrief is al onderweg, maar die geef ik niet veel kans.